Integrativ yondashuv–bo‘lajak o‘qituvchilarda ijodiy va tahliliy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishning asosiy omili

Авторы

  • Nodirjon Jalilov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15179887

Ключевые слова:

Integratsiya, integrativ metodika, integratsiyalashgan texnologiyalar, didaktika, ijodiy, tahliliy, fikrlash, interoektsiya, sinektika, kogerentlik.

Аннотация

Ushbu maqola integrativ yondashuv va ta’lim texnologiyalaridan foydalanib, bo‘lajak o‘qituvchilarning ijodiy
va tahliliy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish bo‘yicha turli olimlarning fikr va mulohazalari ilmiy tahlil qilinganligi bilan
asoslanadi.

Биография автора

  • Nodirjon Jalilov


    Toshkent davlat pedagogika universiteti
    harbiy ta’lim fakulteti dotsenti, P.f.f.d (PhD)

Библиографические ссылки

Djuraev R.H. va boshq. Pedagogika. – Toshkent, 2013. – B. 64.

Беспалько В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. – М.: Издательство ИРПО МО РФ, 1995. – С.

Галеева Н.Л. Система компетенций как инструмент управления качеством образования // Интернет-журнал

“Эйдос”. – 2007. – 30 сентября. – http://www.eidos.ru/journal/2007/0930.

Хуторской А.В. Образовательные компетенции и методология дидактики. К 90-летию со дня рождения В.В.

Краевского. – Электронный ресурс.

Sharipov Sh.S., Aripov M., Begimqulov U.Sh. Bilim olishning intellektual tizimini ishlab chiqish nazariyasi va amaliyoti.

Monografiya. – T.: Fan, 2011. – B. 72.

Abdufatayev S. (2024). Fanlararo integratsiya – ta’lim-tarbiya jarayonining asosiy omili. News of UzMU journal,

(1.1.1), 31–35.

Boymatov N. (2022). Pedagogical aspects of improving the content of corporate culture in the process of informatization

of education. Science and Innovation, 1(8), 538–542.

Опубликован

2025-03-20

Как цитировать

Integrativ yondashuv–bo‘lajak o‘qituvchilarda ijodiy va tahliliy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishning asosiy omili. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(3). https://doi.org/10.5281/zenodo.15179887

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > >>