Raqamli ta’lim muhitini transformatsiyalash jarayonida boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy moslashuvchanligini takomillashtirish shartlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15149030Ключевые слова:
Raqamli muhit, kasbiy moslashuvchanlik, faoliyat, boshlang‘ich ta’lim, adaptatsiya, ta’lim va tarbiya, peda gogik mahorat.Аннотация
Maqolada zamonaviy jamiyatning eng muhim ijtimoiy-psixologik va pedagogik muammolaridan biri – peda
gogik kasbga amaliy kirish, yosh o‘qituvchilarning kasbiy faoliyat tizimiga faol qo‘shilishi masalasi ko‘rib chiqiladi. O‘qituv
chilik kasbining dastlabki yillari uning keyingi kasbiy rivojlanishini belgilab beruvchi muhim bosqich hisoblanadi. Shu
sababli, yosh o‘qituvchilar alohida e’tibor va qo‘llab-quvvatlashga muhtoj. Ushbu muammo milliy tadqiqotlar hamda tala
balarni pedagogik faoliyatga tayyorlash dasturlari asosida tahlil qilinib, boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining kasbiy rivojlani
shini qo‘llab-quvvatlash va tayyorlash strategiyasini aniqlash imkonini beradi. Bu esa maktab ta’limi sifatini yaxshilashga
xizmat qiladi.
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.