Ta’limni raqamlashtirish sharoitida bo‘lajak o‘qituvchilarning ijtimoiy-madaniy kompetensiyasini shakllantirish – ijtimoiy-pedagogik muammo sifatida
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.15108708Ключевые слова:
ijtimoiy-madaniy, kompetensiya, tizim dinamikligi, tizimli yondashuv, shaxsiy yondashuv, faollik, paradigma, madaniyatlararo muloqot.Аннотация
Ushbu maqolada shaxslararo va professional muloqotda madaniyatlararo muloqotga hissa qo‘shish, yosh
avlodni o‘zaro tushunish ruhida tarbiyalash hamda oliy ta’lim tizimida bo‘lajak o‘qituvchilarni tayyorlashning samarali
yo‘llarini izlash masalalari yoritilgan. Ushbu jarayon tizimli, shaxsiy, faollik, paradigma, kompetensiya va boshqa yondashuvlar
nuqtai nazaridan tahlil qilinadi hamda ularni o‘zgartirish imkoniyatlari ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, bo‘lajak
o‘qituvchilarning ijtimoiy-madaniy kompetensiyasini shakllantirish tizimining dinamikligi – bu jarayonning doimiy o‘zgarishi,
yangi mazmun bilan to‘ldirilishi masalalariga e’tibor qaratilgan.

Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.