Maktab yoshidagi oʻquvchilarda ingliz tilini tinglab, illustratsiya metodidan foydalanish

Авторы

  • Naurizbiyke Qarlibayeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.15003637

Ключевые слова:

Ingliz tilini tinglab tushunish, illustratsiya metodi, vizual materiallar, o‘quvchilarda til ko‘nikmalarini shakllantirish, multfilmlar va videolar orqali o‘rganish, interaktiv mashg‘ulotlar, multimedia texnologiyalar, kontekstual o‘rganish.

Аннотация

Ushbu maqolada maktab yoshidagi o‘quvchilarda ingliz tilini tinglab tushunish (listening comprehension)
ko‘nikmasini shakllantirish usullari tahlil qilinadi. Xususan, illustratsiya metodi yordamida tinglab tushunish qobiliyatini
rivojlantirishning samarali yondashuvlari ko‘rib chiqiladi. Vizual materiallar, jumladan, rasmlar, komikslar, video va multfilmlar
orqali o‘quvchilarning e’tiborini jalb qilish va ma’lumotni yaxshiroq tushunishiga yordam berish metodlari tavsiflanadi.
Shuningdek, ushbu metodning interaktiv o‘yinlar, kontekstual o‘rganish va multimedia texnologiyalar bilan uyg‘unligi
ta’kidlanadi. Maqolada ushbu yondashuvlarning amaliy tatbiqi va ularning samaradorligi muhokama qilinadi.

Биография автора

  • Naurizbiyke Qarlibayeva

    Nukus davlat pedagogika instituti tayanch doktoranti

Опубликован

2025-02-13

Как цитировать

Maktab yoshidagi oʻquvchilarda ingliz tilini tinglab, illustratsiya metodidan foydalanish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(2). https://doi.org/10.5281/zenodo.15003637