Boshlangʻich sinf oʻquvchilarining milliy qadriyatlarga boʻlgan munosabatini shakllantirishda xalq ogʻzaki ijodining oʻziga xos xususiyatlari

Авторы

  • Nigora Oʻrazaliyeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.14978182

Ключевые слова:

xalq amaliy san’ati, milliy qadriyatlar, boshlang‘ich ta’lim, madaniy meros, hikoya qilish, an’anaviy hunarmandchilik, musiqa va raqs, ijodkorlik, axloqiy tarbiya, o‘quv dasturlariga integratsiya.

Аннотация

Ushbu maqolada xalq amaliy san’ati boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining milliy qadriyatlarga munosabatini
shakllantirishdagi o‘rnini tahlil qilishga bag‘ishlangan. Hikoya qilish, hunarmandchilik va musiqa kabi faoliyatlar orqali
o‘qituvchilar madaniy xabardorlikni, ijodkorlikni hamda milliy merosga hurmatni oshirishlari mumkin. Shuningdek, xalq
amaliy san’atining ta’lim-tarbiyaga integratsiyalashuvi bo‘yicha amaliy misollar va tavsiyalar keltirilgan.

Биография автора

  • Nigora Oʻrazaliyeva

    Termiz iqtisodiyot va servis universiteti Ta’lim va tarbiya nazariyasi va
    metodikasi (Boshlangʻich ta’lim) mutaxassisligi 2- bosqich magistranti

Опубликован

2025-02-13

Как цитировать

Boshlangʻich sinf oʻquvchilarining milliy qadriyatlarga boʻlgan munosabatini shakllantirishda xalq ogʻzaki ijodining oʻziga xos xususiyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(2). https://doi.org/10.5281/zenodo.14978182

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>