Boshlangʻich sinf oʻquvchilarining milliy qadriyatlarga boʻlgan munosabatini shakllantirishda xalq ogʻzaki ijodining oʻziga xos xususiyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14978182Ключевые слова:
xalq amaliy san’ati, milliy qadriyatlar, boshlang‘ich ta’lim, madaniy meros, hikoya qilish, an’anaviy hunarmandchilik, musiqa va raqs, ijodkorlik, axloqiy tarbiya, o‘quv dasturlariga integratsiya.Аннотация
Ushbu maqolada xalq amaliy san’ati boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining milliy qadriyatlarga munosabatini
shakllantirishdagi o‘rnini tahlil qilishga bag‘ishlangan. Hikoya qilish, hunarmandchilik va musiqa kabi faoliyatlar orqali
o‘qituvchilar madaniy xabardorlikni, ijodkorlikni hamda milliy merosga hurmatni oshirishlari mumkin. Shuningdek, xalq
amaliy san’atining ta’lim-tarbiyaga integratsiyalashuvi bo‘yicha amaliy misollar va tavsiyalar keltirilgan.
Опубликован
2025-02-13
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Boshlangʻich sinf oʻquvchilarining milliy qadriyatlarga boʻlgan munosabatini shakllantirishda xalq ogʻzaki ijodining oʻziga xos xususiyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(2). https://doi.org/10.5281/zenodo.14978182