Bo‘lajak pedagoglarda STEAM ta’limini joriy etishning nazariy asoslari va ilmiy-amaliy ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.14856797Ключевые слова:
STEAM taʼlimi, bo‘lajak pedagoglar, kreativ fikrlash, taʼlim metodikasi, innovatsion taʼlim, pedagogik nazariya, taʼlim tizimi, o‘quvchilarni tayyorlash, pedagogik yondashuv, taʼlim texnologiyalari, metodik yondashuvlar.Аннотация
Ushbu maqola bo‘lajak pedagoglarda STEAM taʼlimini joriy etishning nazariy asoslari va ilmiy-amaliy ahamiyatini
o‘rganishga bag‘ishlangan. STEAM (fan, texnologiya, muhandislik, sanʼat va matematika) taʼlimi interdisipliner yondashuvni
taqdim etib, o‘quvchilarda kreativlik, tizimli fikrlash va muammolarni hal qilish ko‘nikmalarini rivojlantirishga
yordam beradi. Maqolada STEAM taʼlimining pedagogik nazariyasi, uning maqsadlari, metodik yondashuvlari va bo‘lajak
pedagoglarni tayyorlashdagi o‘rni batafsil tahlil qilinadi. Shuningdek, STEAM taʼlimining ilmiy-amaliy ahamiyati, taʼlim
tizimiga taʼsiri va pedagogik jamoalarda tutgan o‘rni o‘rganiladi. Maqolada, shuningdek, STEAM taʼlimini joriy etishda
duch kelinadigan qiyinchiliklar va imkoniyatlar ham tahlil qilinadi.
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.