Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida o‘quvchilarning tanqidiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishning ilmiy-nazariy asoslari

Авторы

  • Dilfuza Tengelova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17499377

Ключевые слова:

tanqidiy fikrlash, o‘qish darslari, interfaol metodlar, pedagogik texnologiyalar, analitik tafakkur, mantiqiy fikrlash, refleksiv fikrlash

Аннотация

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida o‘quvchilarning tanqidiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish
jarayonining ilmiy-nazariy asoslari, tanqidiy fikrlashning mazmuni, bosqichlari hamda uni samarali rivojlantirishga
xizmat qiluvchi metod va pedagogik shart-sharoitlar yoritib berilgan. Shuningdek, o‘qish darslarida interfaol metodlar va
pedagogik yondashuvlar orqali o‘quvchilarning tafakkurini, tahliliy fikrlash va mustaqil qaror qabul qilish ko‘nikmalarini
rivojlantirish usullari haqida so‘z boradi

Биография автора

  • Dilfuza Tengelova

    University of innovation technologies,
    Maktabgacha va boshlang‘ich ta’lim kafedrasi assistenti

Библиографические ссылки

1. Давыдов В.В. О понятии развивающего обучения: сборник статей. – Томск, Пеленг, 1995. – 144 с.

2. Джеймс В. Психология: Биографический библиографический словарь. – СПб.: Евразия, 1999. – 336 с.

3. Дьюи Д. Психология и педагогика мышления. – М.: Совершенство, 1993. – 187 с

4. Piaget J. The Construction of Reality in the Child. – London: Routledge & Kegan Paul, 1937.

5. Векслер С.И. Современные требования к уроку. – М.: Просвещение, 1985. – 128 c.

6. Vigotsky L.S. Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. – Cambridge, MA: Harvard University

Press, 1978. – 159 p.

7. Яковлева Э.В. Теория Уолтера Липпмана и ее отражение в современной медиареальности // Молодой ученый,

2016. – №14. – С. 622-625.

Загрузки

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida o‘quvchilarning tanqidiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishning ilmiy-nazariy asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17499377