Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida o‘quvchilarning tanqidiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirishning ilmiy-nazariy asoslari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17499377Ключевые слова:
tanqidiy fikrlash, o‘qish darslari, interfaol metodlar, pedagogik texnologiyalar, analitik tafakkur, mantiqiy fikrlash, refleksiv fikrlashАннотация
Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida o‘quvchilarning tanqidiy fikrlash ko‘nikmalarini rivojlantirish
jarayonining ilmiy-nazariy asoslari, tanqidiy fikrlashning mazmuni, bosqichlari hamda uni samarali rivojlantirishga
xizmat qiluvchi metod va pedagogik shart-sharoitlar yoritib berilgan. Shuningdek, o‘qish darslarida interfaol metodlar va
pedagogik yondashuvlar orqali o‘quvchilarning tafakkurini, tahliliy fikrlash va mustaqil qaror qabul qilish ko‘nikmalarini
rivojlantirish usullari haqida so‘z boradi
Библиографические ссылки
1. Давыдов В.В. О понятии развивающего обучения: сборник статей. – Томск, Пеленг, 1995. – 144 с.
2. Джеймс В. Психология: Биографический библиографический словарь. – СПб.: Евразия, 1999. – 336 с.
3. Дьюи Д. Психология и педагогика мышления. – М.: Совершенство, 1993. – 187 с
4. Piaget J. The Construction of Reality in the Child. – London: Routledge & Kegan Paul, 1937.
5. Векслер С.И. Современные требования к уроку. – М.: Просвещение, 1985. – 128 c.
6. Vigotsky L.S. Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. – Cambridge, MA: Harvard University
Press, 1978. – 159 p.
7. Яковлева Э.В. Теория Уолтера Липпмана и ее отражение в современной медиареальности // Молодой ученый,
2016. – №14. – С. 622-625.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.