Raqamli ta’lim muhitida o‘quvchilarning tanqidiy fikrlashini rivojlantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17496651Ключевые слова:
tanqidiy fikrlash, raqamli ta’lim muhiti, media savodxonlik, fikrlash diagnostikasi, kognitiv faollik, intellektual mustaqillik.Аннотация
Ushbu maqola zamonaviy ta’limning asosiy kompetensiyasi sifatida raqamli ta’lim muhitida o‘quvchilarda
tanqidiy fikrlashni rivojlantirish masalasini tahlil qiladi. Muallif tanqidiy fikrlashni rivojlantirishning asosiy didaktik modellarini
– immersion, infuziya va aralash yondashuvlarni o‘rganib, ularning bilimlarni o‘zlashtirish sifati va meta-mavzu kompetensiyalarini
rivojlantirishga ta’sirini ko‘rsatadi.
Библиографические ссылки
1. Сафонова Н.А. Цифровые ресурсы в развитии критического мышления школьников. – Санкт-Петербург: Питер,
2022. – 144 с.
2. Шарипова С.А. Современные подходы к преподаванию истории в общеобразовательной школе. – Ташкент:
Фан ва технология, 2020. – 132 с.
3. Дьюи Дж. Демократия и образование.–М.: Педагогика, 2000. – 384 с.
4. Выготский Л.С. Мышление и речь. – М.: Лабиринт, 1999. – 350 с.
5. Абишев А., Хамидов A.A., Туманова Т.М. Категории мышления и индивидуальное развитие. Алма-Ата, 2021. -
215с.
6. Шоназаров Қ.Р. Бўлажак тарих ўқитувчиларини мактаб ўқувчиларида тарихий тафаккурни шакллантиришга
тайёрлаш. дисс. пед.ф.н.–Тошкент, 2002. - 134 б.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.