Inklyuziv ta’lim tushunchasi va rivojlanish bosqichlari

Авторы

  • Malohatoy Toshboltayeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17496629

Ключевые слова:

inklyuziv ta’lim, integratsiya, maxsus ehtiyoj, imkoniyati cheklangan shaxslar, inklyuziv pedagogika.

Аннотация

Maqolada inklyuziv ta’limning mazmun-mohiyati, uning zamonaviy ta’lim tizimidagi o‘rni va rivojlanish
bosqichlari keng yoritilgan. Shuningdek, milliy va xalqaro tajribalar asosida inklyuziv yondashuvning asosiy prinsiplari
hamda uning pedagogik va ijtimoiy ahamiyati tahlil qilingan.

Биография автора

  • Malohatoy Toshboltayeva

    Andijon davlat pedagogika instituti tayanch doktoranti

Библиографические ссылки

1. Ainscow M., Booth T., Dyson A. Improving Schools, Developing Inclusion. – London: Routledge, 2006. – 248 p.

2. Florian L., Black-Hawkins K. Exploring Inclusive Pedagogy // British Educational Research Journal. – 2011. – Vol.

37(5). – P. 813–828.

3. Slee R. The Irregular School: Exclusion, Schooling and Inclusive Education. – London: Routledge, 2011. – 208 p.

4. Туленова У., Мамадалиева С. Инклюзивное образование: теория и практика. – Ташкент: “Fan va texnologiya”,

2021. – 156 с.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Inklyuziv ta’lim tushunchasi va rivojlanish bosqichlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17496629