Logistik tizimlarda axborot kommunikatsiya texnologiyalari fanini о‘qitishda zamonaviy metodlarning oʻrni va ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17492794Ключевые слова:
axborot, kommunikatsiya, texnologiya, vositalar, kompyuter.Аннотация
Hozirgi kunda ta’lim tizimini takomillashtirish orqali har tomonlama yetuk, barkamol, irodali, fidoiy va tashabbuskor
kadrlarni tayyorlashga katta e’tibor berilmoqda. Professional ta’lim tizimidagi axborot ta’lim texnologiyalari yo‘nalishida
kasbiy ta’lim uchun yuqori malakali kadrlarni tayyorlash, mutaxassislar malakasini oshirish hamda ishlab chiqarish
korxonalari bilan uzviy innovatsion hamkorlikni yo‘lga qo‘yish muhim ahamiyat kasb etadi. Maqolada axborot-kommunikatsiya
texnologiyalarining (AKT) zamonaviy hayotning barcha sohalariga chuqur kirib borishi, insonlarning bilim olish,
amaliy muammolarni hal etish va mehnat faoliyatidagi samaradorlikka ta’siri tahlil qilingan
Библиографические ссылки
1. Анисимов, О. С. (1991). Новое управленческое мышление: сущность и пути формирования. Москва: Экономика.
– 352 с.
2. Беспалько, В. П. (1989). Слагаемые педагогической технологии. Москва: Педагогика. – 190 с.
3. Боголюбов, В. И. (1991). Педагогическая технология: эволюция понятия. Педагогика, №9, С. 123–127.
4. Xotamov, E. O. (2022). Ta’lim jarayonini tashkil etishda axborot-kommunikatsiya texnologiyalarining (AKT) ahamiyati.
Topical Issues of Science.
5. Воронов, В. И., & Лазарев, В. А. (2001). Информационные технологии в коммерческой деятельности: Учебное
пособие. Владивосток: Изд-во ВГУЭС. – 32 с.
6. Большой Российский энциклопедический словарь. (2003). Москва: Большая Российская энциклопедия. – 1437
с.
7. Badarch, D. (2014). Informatization of education: a view of UNESCO. Higher Education in Russia, 10, 113–118.
8. Platonova, T. E. (2012). Information technologies in education and research: Problems and prospects. In New information
technologies in education (pp. 248–251). Ekaterinburg: Russian State Vocational Pedagogical University.
9. Ostapchuk, E. G., & Shcherbakova, E. N. (2018). Synthesis of the Use of Information Technology and Interactive
Methods in the Educational Process. Utopía y Praxis Latinoamericana, 23(82), 353–359.
10. UNESCO. (2023). ICT in Education. Retrieved from https://ru.unesco.org/themes/ikt-v-oblasti-obrazovaniya
11. Romanovs, A., Soshko, O., & Merkuryev, Y. (2010). Information Technology in Logistics: Teaching Experiences, Infrastructure
and Technologies. In 2010 IEEE Education Engineering (EDUCON) Conference Proceedings. Madrid, Spain.
DOI: 10.1109/EDUCON.2010.5492409.
12. Merkuryev, Y., Tolujev, J., & Blumel, E. (1998). A Modelling and Simulation Methodology for Managing the Riga Harbour
Container Terminal. Simulation, 71(2), 84–95.
13. Ginters, E., Soshko, O., & Merkuryev, Y. (2005–2006). The Development of Mobile Onsite Training in Logistics Information
Systems. IST4Balt News Journal, 2, 35–39.
14. Sułkowski, L., Kolasińska-Morawska, K., Buła, P., Seliga, R., & Morawski, P. (2022). E-learning: Technology in Teaching
Logistics. International Journal of Contemporary Management, 58(4), 28–36. DOI: 10.2478/ijcm-2022-0013.
15. Sułkowski, L., Kolasińska-Morawska, K., Buła, P., Seliga, R., & Morawski, P. (2022). E-learning: Technology in Teaching
Logistics. International Journal of Contemporary Management, 58(4), 28–36. DOI: 10.2478/ijcm-2022-0013
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.