Badiiy asarlarni o‘rganish jarayonida bolalarni bilish ko‘nikmalarini rivojlantirishning pedagogik shart-sharoitlari

Авторы

  • Madinaxon Jaloldinova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17484195

Ключевые слова:

badiiy asarlar, bilish ko‘nikmalari, pedagogik shart-sharoitlar, o‘rganish jarayoni, o‘quvchilar, ta’lim, o‘qituvchi, metodlar.

Аннотация

Mazkur maqolada badiiy asarlarni o‘rganish jarayonida bolalarning bilish ko‘nikmalarini rivojlantirishga
oid pedagogik shart-sharoitlar tahlil qilingan. O‘quvchilarning badiiy asarlarni anglash, baholash va o‘z fikrlarini ifoda
etish qobiliyatlarini oshirishga qaratilgan metodlar, ta’lim muhiti hamda o‘qituvchilarning roli yoritilgan. Tadqiqot davomida
mavjud pedagogik nazariyalar va amaliy tajribalar o‘rganilgan

Биография автора

  • Madinaxon Jaloldinova

    Andijon davlat pedagogika instituti 3-kurs talabasi

Библиографические ссылки

1. Abdullaeva, M. (2020). Badiiy asarlarning bolalarning fikrlash qobiliyatiga ta’siri. Toshkent: O‘zbekiston Respublikasi

Ta’lim vazirligi.

2. Asqarov, J. (2021). Zamonaviy pedagogik metodlar va ularning ta’lim jarayonidagi roli. Samarqand: Samarqand davlat

universiteti.

3. Davronov, B. (2022). Ta’lim muhitining o‘rganish jarayonidagi ahamiyati. Farg‘ona: Farg‘ona davlat universiteti.

4. Murodov, S. (2023). Badiiy asarlarni o‘rganishda bolalar bilish ko‘nikmalarini rivojlantirish strategiyalari. Qarshi: Qarshi

davlat universiteti.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Badiiy asarlarni o‘rganish jarayonida bolalarni bilish ko‘nikmalarini rivojlantirishning pedagogik shart-sharoitlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17484195