Maktabgacha yoshdagi bolalarga ta’lim-tarbiya berishda ertak terapiyasidan foydalanish

Авторы

  • Mahbuba Mamataliyeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17461585

Ключевые слова:

ertak terapiyasi, maktabgacha yosh, adabiy ta’lim, bolalar psixologiyasi, tarbiya, metodika, ertaklar, ta’lim, psixologik rivojlanish.

Аннотация

Mazkur maqolada maktabgacha yoshdagi bolalar tarbiyasida ertak terapiyasining o‘rni, ahamiyati va
qo‘llash usullari yoritiladi. Ertaklar orqali bolalarning ruhiy dunyosini rivojlantirish, ijtimoiy moslashuvini yengillashtirish
hamda tarbiyaviy maqsadlarga erishishning samarali yo‘llari tahlil qilinadi. Shuningdek, ertak o‘qish va eshitish jarayonida
bolaning fikrlashi, dunyoqarashi, psixologik bilish jarayonlari – diqqat, sezgi, idrok, xotira, xayol kabi psixik jarayonlar
rivojlanishida ertak terapiyasining o‘rni alohida ko‘rsatib o‘tiladi. Ertak terapiyasining psixologik-pedagogik asoslari va
uning bolalar shaxsiy rivojlanishiga ta’siri ilmiy-nazariy jihatdan tahlil qilingan. Shuningdek, ertak terapiyasining metodik
yondashuvlari hamda amaliy natijalari haqida ham fikr yuritilgan

Биография автора

  • Mahbuba Mamataliyeva

    University of Business and Science nodavlat
    oliy ta’lim muassasasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. Vygotskiy L. S. Psixologiya va pedagogika nazariyalari. Moskva, 2003.

2. Xayrullaeva M. Bolalar adabiyoti va uning o‘qitish metodikasi. Toshkent, 2019.

3. G‘ulomov A. Adabiy ta’limda zamonaviy metodlar. Toshkent, 2020.

4. Raximova Z. Ertak terapiyasi asoslari. O‘zbekiston pedagogika jurnali, 2022.

5. O‘zbekiston Respublikasi Ta’lim konsepsiyasi, 2019.

6. https://uz.wikipedia.org/wiki/Ertak_terapiya

7. https://arxiv.uz/uz/documents/slaydlar/psixologiya-1/ertakterapiya

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Maktabgacha yoshdagi bolalarga ta’lim-tarbiya berishda ertak terapiyasidan foydalanish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17461585