Professional ta’limda o‘quvchilarda tadqiqotchilik ko‘nikmalarini shakllantirishning nazariy-metodik asoslari (fizika ta’limi misolida).
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17461574Ключевые слова:
professional ta’lim, tadqiqotchilik ko‘nikmalari, interaktiv yondashuv, fizika ta’limi, muammoli o‘qitish, loyiha texnologiyasi.Аннотация
Mazkur maqolada professional ta’lim muassasalarida o‘quvchilarda tadqiqotchilik ko‘nikmalarini shakllantirish
jarayoni ilmiy-nazariy hamda metodik jihatdan tahlil etilgan. Fizika ta’limi misolida interaktiv yondashuv, muammoli
o‘qitish, loyiha va tajriba asosidagi o‘qitish texnologiyalarining tadqiqotchilik salohiyatini rivojlantirishdagi o‘rni yoritilgan.
Shuningdek, o‘quvchilarning mustaqil izlanish, tahlil qilish, xulosa chiqarish hamda natijalarni baholash kabi ko‘nikmalarini
shakllantirishda zamonaviy o‘qitish strategiyalarining samaradorligi ilmiy dalillar asosida asoslab berilgan.
Библиографические ссылки
1. Quvondiqov O. Q. Fizikani o‘qitishda innovatsion texnologiyalardan foydalanish uslubiyati. O‘quv qo‘llanma. Samarqand:
“SamDU” nashri, 2021-y.
2. Norqo‘ziyeva M., Usmanova M. Yangi innovatsiyalarni kasbiy faoliyatda qo‘llash. Darslik. T.: 2024-y.
3. Tajiboyeva X. X., Usmanova Sh. P. Fizika va astronomiya o‘qitish nazariyasi va metodikasi (Laboratoriya ishlari). O‘quv
qo‘llanma. T.: 2015-y.
4. Djorayev M., Sattorova B. Fizika va astronomiya o‘qitish nazariyasi va metodikasi. O‘quv qo‘llanma. Toshkent: 2015-y.
5. Azizxo‘jayeva N. N. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat. O‘quv qo‘llanma. T.: 2006-y.
6. Mirzaxmedov B., G‘ofurov N. va boshqalar. Fizika o‘qitish nazariyasi va metodikasi. O‘quv qo‘llanma. Toshkent: 2010-y
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.