Boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida chiroyli yozish texnologiyalarini rivojlantirish pedagogik muammo sifatida
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17458325Ключевые слова:
boshlang‘ich ta’lim, chiroyli yozish, kaligrafiya, yozuv texnologiyasi, metodik yondashuv, psixomotor rivojlanish, o‘qituvchi kompetensiyasiАннотация
Maqola boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarida chiroyli yozish (kaligrafiya) texnologiyalarini shakllantirish va rivojlantirishdagi
pedagogik muammolarni ilmiy-nazariy hamda amaliy jihatdan tahlil qiladi. Asosiy e’tibor yozuv jarayonining
psixomotor asoslari, metodik yondashuvlar, zamonaviy texnologiyalardan foydalanish imkoniyatlari va pedagoglarning
kasbiy tayyorgarligiga qaratiladi. Maqolada o‘qituvchilarning metodik tayyorgarligi hamda darslarni samarali tashkil etish
bo‘yicha aniq tavsiyalar beriladi.
Библиографические ссылки
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi “ Oʻzbekiston Respublikasi Xalq taʼlimi tizimini 2030-yilgacha
rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida”gi PF-5712-sonli Farmoni : https://lex.uz/docs/-4312785
2. G‘ulomova, D. (2021). Boshlang‘ich sinflarda chiroyli yozuv darslarini tashkil etish metodikasi. Toshkent: Nashriyot.
3. Abdullayeva, N. (2020). Yozuv madaniyati va kaligrafiya asoslari. Toshkent: TDPU nashriyoti.
4. Karimova, L. (2022). Boshlang‘ich ta’lim metodikasi asoslari. Toshkent: Fan va texnologiya.
5. Jalolova, M. (2023). Pedagogik innovatsiyalar va ularni ta’lim jarayoniga tatbiq etish. Samarqand: Nashriyot.
6. Xalqaro maqolalar va monografiyalar (yig‘ma tahlil): Yozuv va kognitiv rivojlanish bo‘yicha empirik tadqiqotlar (2010–
2022).
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.