Muhandislik ta’limida smart-ta’lim texnologiyalari va adaptiv loyihalash kompetensiyasining nazariy-metodologik asoslari

Авторы

  • G. Sh. Tursunova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17457869

Ключевые слова:

smart-ta’lim, ijodkorlik, fikrlash, tadqiqotchilik, adaptiv, kompetensiya, kasbiy layoqat, nazariy-metodologik

Аннотация

Ushbu maqolada muhandislik ta’limida smart-ta’lim texnologiyalari va adaptiv loyihalash kompetensiyasining
nazariy-metodologik asoslari yoritilgan. Shuningdek, o‘quv jarayonida talabalarning tanqidiy fikrlashini shakllantirish
xususiyatlari, bo‘lajak muhandislarning smart-ta’lim texnologiyalari asosida ijodiy va kasbiy layoqatini rivojlantirish mexanizmlari
hamda ularni amaliyotga joriy etishning innovatsion tizimi haqida so‘z yuritiladi.

Биография автора

  • G. Sh. Tursunova


    Buxoro davlat texnika universiteti dotsenti

Библиографические ссылки

1. Барышева Т.А., Жигалов Ю.А. Психолого-педагогические основы развития креативности. СПб, 2006. – 285 с.

2. Мороз В.В. Развитие креативности студентов. Монография. Оренбургский гос. ун-т. – Оренбург: ОГУ, 2011. –

183 с.

3. Нечаева М.В., Рощина Н.Н. Педагогическая система развивающего обучения Л.В. Занкова: Учеб. пособие.

Самара: Изд. Дом “Федоров”, 2006. – 176 с.

4. Юлпатова Е.А. Формирование исследовательских умений старшеклассников в системе профильного обучения.

Дис. канд. пед. наук. Волгоград, 2007. – 137 с.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Muhandislik ta’limida smart-ta’lim texnologiyalari va adaptiv loyihalash kompetensiyasining nazariy-metodologik asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17457869