Muhandislik ta’limida smart-ta’lim texnologiyalari va adaptiv loyihalash kompetensiyasining nazariy-metodologik asoslari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17457869Ключевые слова:
smart-ta’lim, ijodkorlik, fikrlash, tadqiqotchilik, adaptiv, kompetensiya, kasbiy layoqat, nazariy-metodologikАннотация
Ushbu maqolada muhandislik ta’limida smart-ta’lim texnologiyalari va adaptiv loyihalash kompetensiyasining
nazariy-metodologik asoslari yoritilgan. Shuningdek, o‘quv jarayonida talabalarning tanqidiy fikrlashini shakllantirish
xususiyatlari, bo‘lajak muhandislarning smart-ta’lim texnologiyalari asosida ijodiy va kasbiy layoqatini rivojlantirish mexanizmlari
hamda ularni amaliyotga joriy etishning innovatsion tizimi haqida so‘z yuritiladi.
Библиографические ссылки
1. Барышева Т.А., Жигалов Ю.А. Психолого-педагогические основы развития креативности. СПб, 2006. – 285 с.
2. Мороз В.В. Развитие креативности студентов. Монография. Оренбургский гос. ун-т. – Оренбург: ОГУ, 2011. –
183 с.
3. Нечаева М.В., Рощина Н.Н. Педагогическая система развивающего обучения Л.В. Занкова: Учеб. пособие.
Самара: Изд. Дом “Федоров”, 2006. – 176 с.
4. Юлпатова Е.А. Формирование исследовательских умений старшеклассников в системе профильного обучения.
Дис. канд. пед. наук. Волгоград, 2007. – 137 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.