Pedagoglarning uzluksiz kasbiy rivojlanish jarayonini individuallashtirishning pedagogik tizimini takomillashtirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17457747Ключевые слова:
uzluksiz kasbiy rivojlanish, o‘qitishni individuallashtirish, pedagogik tizim, pedagog kompetensiyalari, ta’lim texnologiyalari, motivatsiya, kasbiy charchash, shaxsga yo‘naltirilgan ta’limАннотация
Maqolada pedagoglarning uzluksiz kasbiy rivojlanish jarayonini individuallashtirishga oid pedagogik tizimni
takomillashtirish yondashuvlari ko‘rib chiqilgan. Kompleks nazariy va empirik tahlil asosida diagnostika, shaxsiy o‘quv
yo‘lini shakllantirish hamda zamonaviy ta’lim texnologiyalarini joriy etishni o‘z ichiga olgan individuallashtirish modeli
taklif etilgan. Eksperiment natijalari pedagoglarning motivatsiyasi oshganini, innovatsion metodlardan foydalanish ko‘lami
kengayganini va kasbiy charchash alomatlari kamayganini ko‘rsatdi. Modelni muvaffaqiyatli amalga oshirishga yordam
beruvchi omillar, shuningdek infratuzilma va kadrlar sharoitlariga bog‘liq cheklovlar aniqlangan. Tadqiqot ta’lim sohasida
malaka oshirishning shaxsga yo‘naltirilgan tizimlarini rivojlantirish istiqbollarini ochib beradi.
Библиографические ссылки
1. Verbitskiy A.A. Oliy ta’limda faol o‘qitish: kontekstual yondashuv. – Moskva: Logos, 2017. – 288 bet.
2. Polat E.S. Ta’lim tizimidagi zamonaviy pedagogik va axborot texnologiyalari. – Moskva: Akademiya, 2020. – 368 bet.
3. Kudryavtsev T.V. Loyihaviy faoliyat pedagoglarning kasbiy rivojlanish vositasi sifatida // Pedagogika jurnali. – 2018. –
№9. – B. 45–50.
4. Zmeyev S.I. Andragogika nazariyasi va amaliyoti. – Moskva: Flinta nashriyoti, 2021. – 312 bet.
5. Ilyin E.P. Motivatsiya va motivlar. – Sankt-Peterburg: Piter, 2019. – 512 bet.
6. Sergeyev I.S. Innovatsion ta’lim texnologiyalari: nazariya va amaliyot. – Moskva: Prosveshcheniye, 2020. – 256 bet.
7. Filippov S.A. Ta’limning raqamlashtirilishi: muammolar va istiqbollar // Ta’lim masalalari jurnali. – 2021. – №2. – B.
112–128.
8. Dyachenko M.I., Kandybovich L.A. Oliy maktab psixologiyasi. – Minsk: Universitet nashriyoti, 2018. – 384 bet.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.