Nutqida muammosi mavjud bolalarning ijtimoiy adaptatsiya xususiyatlarini o‘rganishning pedagogik asoslari.

Авторы

  • Mushtariy Ne’matullayeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17442358

Ключевые слова:

ijtimoiylashuv, individuallashtirish, adaptatsiya, logoped, integratsiya, hissiy-irodaviy soha, oila instituti, shaxsiy munosabatlar

Аннотация

Ushbu maqolada nutq kamchiligiga ega bo‘lgan bolalarning ijtimoiy adaptatsiya xususiyatlarining pedagogik
tavsifi, ijtimoiy adaptatsiya sharoitida inson egallagan ijtimoiy tajriba haqidagi olimlarning ilmiy qarashlari, ijtimoiylashuv
jarayonida subyekt va obyekt shaxs munosabatlarining rivojlanish darajalari hamda bolaning ilk rivojlanishidagi
ijtimoiy munosabatlarga oid asoslar yoritilgan

Биография автора

  • Mushtariy Ne’matullayeva

    Qo‘qon davlat universiteti Logopediya yo‘nalishi talabasi

Библиографические ссылки

1. Абраменкова В.В., Асмолов А.Г. Три измерения феномена персонализации личности в социогенезе // Личность

и межличностные отношения в коллективе. – Ульяновск, 2008.

2. Селиверстов В.И. Коррекционное обучение детей с нарушениями речевой деятельности. – М., 1993.

3. Трофимова Н.М., Дуванова С.П. Основы специальной педагогики и психологии. – СПб.: Питер, 2005.

4. Шомахмудова Р.Ш., Мўминова А.Р. Боғча ва кичик мактаб ёшидаги болалар талаффузидаги нуқсонларни

тузатиш. – Т.: Ўқитувчи, 1992.

5. Эльконин Д.Б. Детская психология. – М.: Академия, 2004.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Nutqida muammosi mavjud bolalarning ijtimoiy adaptatsiya xususiyatlarini o‘rganishning pedagogik asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17442358