Axborot va telekommunikatsion vositalari imkoniyatlaridan foydalanish orqali talabalarni badiiy qadriyatlarga qiziqtirish

Авторы

  • Maftuna Soliyeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17442245

Ключевые слова:

axborot-kommunikatsiya texnologiyalari (AKT), estetik yo‘nalish, ilm-fan, estetik mezon, dunyoqarash, go‘zallik, badiiy adabiyot, intellekt

Аннотация

Ushbu maqolada talaba-yoshlarning dunyoqarashini shakllantirishda axborot-kommunikatsiya texnologiyalari
(AKT) vositalarining o‘rni, ularning tuzilishi hamda mazmunan asoslangan bosqichli tizimini yaratish zarurati yoritilgan.
Shuningdek, AKTdan foydalanishning psixologik uslubi va uning estetik yo‘nalish, ilm-fan, badiiy adabiyot hamda
go‘zallikni idrok etishdagi ahamiyati haqida fikr yuritiladi

Биография автора

  • Maftuna Soliyeva


    Jizzax davlat pedagogika unversiteti,
    pedagogika va psixologiya fakulteti tyutori

Библиографические ссылки

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil -oktabrdagi ““Raqamli Oʻzbekiston – 2030” strategiyasini tasdiqlash

va uni samarali amalga oshirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi PF–6079-son Farmoni. https://lex.uz/ru/docs/-5030957

2. Karimov I.A. “Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch”. – Toshkent: Ma’naviyat, 2008.

3. O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim vazirligi. Ta’lim jarayonida axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini joriy etish

bo‘yicha metodik qo‘llanma. – Toshkent, 2021.

4. Jo‘rayev N. Zamonaviy pedagogik texnologiyalar va ularning ta’limdagi o‘rni. – Toshkent: Fan, 2020.

5. Hasanov B. Raqamli madaniyat va yoshlar estetik tarbiyasi. – Toshkent: O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi, 2022.

6. UNESCO. ICT in Education: A Critical Review. – Paris, 2019

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Axborot va telekommunikatsion vositalari imkoniyatlaridan foydalanish orqali talabalarni badiiy qadriyatlarga qiziqtirish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17442245