Bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarini matematik mushohada yuritishga o‘rgatish

Авторы

  • Mahliyo Dehqonova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17434068

Ключевые слова:

boshlang‘ich ta’lim, matematik mushohada, mantiqiy fikrlash, pedagogik kompetensiya, metodika

Аннотация

Ushbu maqolada bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarini matematik mushohada yuritishga o‘rgatish
jarayonining nazariy va amaliy jihatlari tahlil qilinadi. Mazkur jarayon o‘qituvchilarning kasbiy kompetensiyasini shakllantirish
hamda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining mustaqil fikrlashini rivojlantirishdagi ahamiyati ochib beriladi.

Биография автора

  • Mahliyo Dehqonova


    Farg‘ona davlat universiteti katta o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. Pólya, G. (1945). How to Solve It: A New Aspect of Mathematical Method. Princeton University Press. – 235 b. (O‘zbek

tilidagi tarjimalarda ham keng qo‘llaniladi).

2. Vygotskiy, L. S. (1982). Myshlenie i rech’ (Tafakkur va nutq). Moskva: Pedagogika. – 350 b.

3. Kolmogorov, A. N. (1988). Matematika – nauka i ee prepodavanie. Moskva: Nauka. – 212 b.

4. Bruner, J. (1960). The Process of Education. Harvard University Press. – 176 b.

5. Sharipov, Sh. (2015). Boshlang‘ich ta’lim metodikasi asoslari. Toshkent: O‘qituvchi. – 284 b.

6. Qodirov, R. (2018). Pedagogik kompetensiyalarni rivojlantirishda matematik tafakkurning o‘rni. Toshkent: Fan. – 192 b.

7. Xalikov, A. va boshq. (2020). Boshlang‘ich ta’limda matematika o‘qitish metodikasi. Toshkent: Innovatsiya-Ziyo. – 256 b.

8. Davletshin, M. (2004). Psixologiya: umumiy asoslar. Toshkent: Universitet. – 320 b.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Bo‘lajak boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilarini matematik mushohada yuritishga o‘rgatish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17434068