Inklyuziv ta’lim sharoitida pedagogik va psixologik yondashuvlarning mazmuni
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17433984Ключевые слова:
inklyuziv ta’lim, aspekt, rag‘batlantirish, harakat-tayanch a’zolari jarohatlanganlik, karlik, ko‘rlik, izchillik, metod, tamoyil.Аннотация
Ushbu maqolada inklyuziv ta’lim jarayonida bolalarning psixologik, jismoniy va hissiy nuqsonlariga ko‘ra
shakllanadigan o‘ziga xos tamoyillar, nogironligi bo‘lgan bolalarga davlat tomonidan ko‘rsatilayotgan g‘amxo‘rlik hamda
inklyuziv ta’limga jalb qilingan o‘quvchilarni rag‘batlantirish usullari yoritilgan
Библиографические ссылки
1. “Alohida yordamga muhtoj bolalarni ma’naviy va estetik rivojlantirish” mavzusidagi ilmiy-nazariy konferensiya materiallari.
– T.: “Uzinkomsentr”, 2002.
2. На пути к инклюзивной школе: пособие для учителей. Региональная общественная организация “Перспектива”.
– М.: 2003.
3. Головчиц Л. А. Дошкольная сурдопедагогика. – М.: Просвещение, 2009. – 88 с.
4. Fayziyeva U. Yu. Zaif eshituvchilarni savodga tayyorlash va savod o‘rgatish. Ped. fan. nomz. dis. avtoref. – T.: TDPI,
1994. – 18 b.
5. Qodirova F. U. Boshlang‘ich sinf kar va zaif eshituvchi o‘quvchilar nutqini shakllantirish. Ped. fan. nomz. dis. avtoref.
– T.: TDPU, 2006. – 20 b.
6. O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi vazirligi rasmiy sayti: https://www.uzedu.uz/oz/category/prezident-farmonlari-farmoiyilari-
va-qarorlari
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.