O‘zbekistonda inkluziv ta’lim va uning me’yoriy-huquqiy asoslari

Авторы

  • Nabijon Temirov Автор
  • Klaraxon Esonova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17433750

Ключевые слова:

inklyuziv, ixtisoslashtirilgan, korreksion, integratsiyalashgan, reabilitatsiya, adaptatsiya

Аннотация

Mamlakatimizda imkoniyati cheklangan bolalar ta’limiga e’tibor so‘nggi yillarda eng dolzarb masala sifatida
diqqat markazida bo‘lib kelmoqda. Mazkur maqolada mamlakatimizda inklyuziv ta’limni tashkil etishga doir olib
borilayotgan ishlar hamda bu yo‘nalishda qabul qilingan me’yoriy-huquqiy asoslar yoritilgan.

Биографии авторов

  • Nabijon Temirov


    Farg‘ona davlat universiteti
    Pedagogika fanlari doktori,professor

  • Klaraxon Esonova


    Farg‘ona davlat universiteti 1-kurs magistranti

Библиографические ссылки

1. F.U. Qodirova, D.A. Po‘latova. Inklyuziv ta’lim: nazariya va metodika. – 4–22-betlar.

2. Pedagogik atamalar lug‘ati. – T.: “Fan”, 2008. – B.47.

3. R. Sh. Shomahmudova. Maxsus va inklyuziv taʼlim. Uslubiy qoʻllanma. – Toshkent, 2011-yil.

4. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 29-apreldagi PF-5712-son Farmoni “O‘zbekiston Respublikasi Xalq

ta’limi tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi” https://lex.uz/ru/docs/-4312785

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

O‘zbekistonda inkluziv ta’lim va uning me’yoriy-huquqiy asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17433750