O‘quvchini muloqot qilish ko‘nikmalarini shakllantirishda kitobxonlikning o‘rni
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17430617Ключевые слова:
kitobxonlik, muloqot ko‘nikmasi, kommunikativ kompetensiya, o‘quvchi, nutq madaniyati, ta’lim, shaxsiy rivojlanish.Аннотация
Mazkur maqolada o‘quvchilarda muloqot madaniyati va kommunikativ ko‘nikmalarni shakllantirishda
kitobxonlikning o‘rni, ta’siri hamda pedagogik ahamiyati tahlil etilgan. Kitobxonlik o‘quvchilarning fikrlash, tahlil qilish,
so‘zlash, tinglash va o‘z fikrini madaniyatli ifoda etish qobiliyatlarini rivojlantiruvchi muhim omil sifatida baholanadi. Shuningdek,
o‘quvchilarda kitobxonlik madaniyatini shakllantirishning zamonaviy yondashuvlari, o‘qituvchi va ota-onaning
ushbu jarayondagi o‘rni va roli yoritilgan
Библиографические ссылки
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “ Kitob mahsulotlarini nashr etish va tarqatish tizimini rivojlantirish, kitob
mutolaasi va kitobxonlik madaniyatini oshirish hamda targʻib qilish boʻyicha kompleks chora-tadbirlar dasturi toʻgʻrisida”
gi PQ–3271-son qarori. https://lex.uz/docs/-3338600
2. Zunnunov A. Pedagogik psixologiya. – Toshkent: O‘qituvchi, 2020.
3. G‘ulomov A. Nutq madaniyati va muloqot asoslari. – Toshkent: Fan, 2019.
4. G‘afurova M. Kitobxonlik madaniyatini rivojlantirishda pedagogik yondashuvlar. – Ta’lim va innovatsiya, 2023.
5. Vygotskiy L. S. Myshleniye i rech. – Moskva, 2000.
6. Karimova Z. Shaxs kommunikativ salohiyatini rivojlantirishning psixologik asoslari. – Toshkent, 2022
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.