O‘quvchini muloqot qilish ko‘nikmalarini shakllantirishda kitobxonlikning o‘rni

Авторы

  • O‘g‘iloy Qurbanova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17430617

Ключевые слова:

kitobxonlik, muloqot ko‘nikmasi, kommunikativ kompetensiya, o‘quvchi, nutq madaniyati, ta’lim, shaxsiy rivojlanish.

Аннотация

Mazkur maqolada o‘quvchilarda muloqot madaniyati va kommunikativ ko‘nikmalarni shakllantirishda
kitobxonlikning o‘rni, ta’siri hamda pedagogik ahamiyati tahlil etilgan. Kitobxonlik o‘quvchilarning fikrlash, tahlil qilish,
so‘zlash, tinglash va o‘z fikrini madaniyatli ifoda etish qobiliyatlarini rivojlantiruvchi muhim omil sifatida baholanadi. Shuningdek,
o‘quvchilarda kitobxonlik madaniyatini shakllantirishning zamonaviy yondashuvlari, o‘qituvchi va ota-onaning
ushbu jarayondagi o‘rni va roli yoritilgan

Биография автора

  • O‘g‘iloy Qurbanova

    Samarqand davlat universiteti o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “ Kitob mahsulotlarini nashr etish va tarqatish tizimini rivojlantirish, kitob

mutolaasi va kitobxonlik madaniyatini oshirish hamda targʻib qilish boʻyicha kompleks chora-tadbirlar dasturi toʻgʻrisida”

gi PQ–3271-son qarori. https://lex.uz/docs/-3338600

2. Zunnunov A. Pedagogik psixologiya. – Toshkent: O‘qituvchi, 2020.

3. G‘ulomov A. Nutq madaniyati va muloqot asoslari. – Toshkent: Fan, 2019.

4. G‘afurova M. Kitobxonlik madaniyatini rivojlantirishda pedagogik yondashuvlar. – Ta’lim va innovatsiya, 2023.

5. Vygotskiy L. S. Myshleniye i rech. – Moskva, 2000.

6. Karimova Z. Shaxs kommunikativ salohiyatini rivojlantirishning psixologik asoslari. – Toshkent, 2022

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

O‘quvchini muloqot qilish ko‘nikmalarini shakllantirishda kitobxonlikning o‘rni. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17430617