Bo‘lajak defektologlarning pedagogik mas’uliyatini oshirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17430587Ключевые слова:
ta’lim jarayoni, pedagogik mas’uliyat, qiziqish, moyillik, defektolog, tajriba, kasbiy faoliyatАннотация
Maqolaning asosiy g‘oyasi bo‘lajak defektologlarning pedagogik mas’uliyatini oshirish dolzarb muammo
ekanligiga qaratilgan. Pedagogik mas’uliyatni shakllantirishda xorijiy va mahalliy olimlarning ilmiy asoslangan fikrlari keltirilgan.
Shuningdek, oliy ta’limda tahsil olayotgan bo‘lajak defektologlarning pedagogik mas’uliyatini oshirish masalasi
ham yoritilgan.
Библиографические ссылки
1. Z. M. Rahmatova. Pedagogikada “Talabalar kasbiy motivatsiyasi” tushunchasining tahlili. Science and Education Scientific
Journal, Volume 1, Issue 4, 2020.
2. Haydarov F., Abdukarimov X., Alimova F., Botirov B. Talabalarning o‘quv motivlarini shakllantirish. T.: 2009.
3. Turakulova Feruza Aminovna. Qualified practice and media education. Galaxy International Interdisciplinary Research
Journal (GIIRJ), Vol. 10, Issue 12, Dec. 2022, 1693–1698.
4. С. А. Антонова. Ответственность учителя. nsportal.ru
5. U. A. Usmonov. Bo‘lajak defektologlarning pedagogik faoliyatining individualligini shakllantirish mexanizmini ishlab
chiqish. T.: 2023.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.