“Informatika va axborot texnologiyalari” fanidan iqtidorli o‘quvchilar bilan ishlashning ilmiy-pedagogik yondashuvlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17411267Ключевые слова:
informatika va axborot texnologiyalari, iqtidor, pedagogik yondashuv, differensial ta’lim, muammoli ta’lim, mentorlik, ustoz-shogird tizimiАннотация
Mazkur maqolada informatika va axborot texnologiyalari fanida iqtidorli o‘quvchilar bilan ishlashning ilmiy-pedagogik
yondashuvlari tahlil etilgan. Tadqiqotning maqsadi – iqtidorli o‘quvchilarni aniqlash, ularning individual ehtiyojlariga
moslashtirilgan o‘quv dasturlarini ishlab chiqish hamda ularni rag‘batlantirishning samarali metodlarini ilmiy asoslashdan
iborat. Shuningdek, turli pedagogik yondashuvlarning o‘ziga xos xususiyatlari ochib berilgan
Библиографические ссылки
1. Atamuratov R. Raqamli etiket: zamonaviy ta’limda yangi madaniyat talabi // Maktabgacha va maktab ta’limi. – Toshkent,
2025. – №7. – B. 217–220.
2. Выготский Л. С. и др. Педагогическая психология. – Москва, 1991. – С. 480.
3. Renzulli J. S. The Three-Ring Conception of Giftedness: A Developmental Model for Promoting Creative Productivity.
– Storrs: University of Connecticut, 2018. – 45 p.
4. Xasanova G. M. Iqtidorli bolalar bilan ishlashda loyiha usulining samaradorligi // Xalq ta’limi. – 2024. – №5. – B. 62–67.
5. Нальгиева И. А., Курбанова А. Б. Развитие творческих способностей одаренных детей в начальной школе //
МНКО. – 2020. – №6 (85).
6. Atamuratov R. K. Historical fundamentals of creating a virtual-educational museum. The Way of Science, 2021, №6,
p. 88.
7. Atamuratov R., Xushvaqtov A. Digital Transformation in Education: The Beginning of a New Era. Bulletin of Science
and Practice, 2025, 11(1), 294–300. https://doi.org/10.33619/2414-2948/110/35
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.