Rus tilini o‘qitishda an’anaviy va audiovizual usullarning qiyosiy tahlili

Авторы

  • Aziz Umarov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17411246

Ключевые слова:

rus tili, an’anaviy usul, audiovizual metod, o‘qitish samaradorligi, multimedia, kommunikativ kompetensiya, qiyosiy tahlil, innovatsion yondashuv

Аннотация

Ushbu maqolada rus tilini o‘qitishda qo‘llaniladigan an’anaviy va audiovizual usullar qiyosiy tahlil qilinadi.
Tadqiqotning asosiy maqsadi – zamonaviy o‘quv jarayonida til o‘rgatish samaradorligini oshirishda audiovizual texnologiyalarning
o‘rnini aniqlashdan iborat. Maqolada har ikki metodning didaktik, psixolingvistik va motivatsion xususiyatlari
o‘rganilib, o‘qitish jarayonidagi afzalliklar hamda kamchiliklar tahlil etiladi. Shuningdek, tajriba natijalariga tayangan holda
audiovizual yondashuvning kommunikativ kompetensiyani rivojlantirishdagi ustunliklari asoslab beriladi. Yakuniy qismda
an’anaviy va innovatsion metodlarni uyg‘unlashtirish bo‘yicha tavsiyalar keltirilgan

Биография автора

  • Aziz Umarov


    Termiz davlat pedagogika instituti
    Tillar fakulteti dekani dotsent PhD

Библиографические ссылки

1. Бердиева, Ш. Н. (2022). Нон-фикшн как особый тип документальной литературы. Редакционная коллегия, 108.

2. Бозоров, П. (2024). Evolution of the Biographical Genre in Documentary Literature: Analysis of the Diversity of Forms

and Trends. Modern Science and Research, 3(2), 248–253.

3. Бердиева, Ш. (2023). Бошланғич таълимда компетенциявий ёндашувнинг зарурияти. Interpretation and

Researches, 2(1).

4. Умаров, А. А., & Абдумуродова, М. Р. (2023). Языковые и речевые аспекты устной и письменной речи в обучении

русскому языку как иностранному. International Journal of Scientific Researchers (IJSR) Indexing, 3(2).

5. Курбанова, Г., & Курбанова, Ш. (2023). Интерактивные образовательные технологии в развитии коммуникативной

компетентности студентов по русскому языку. Традиции и инновации в исследовании и преподавании языков,

1(1), 575–580.

6. Berdiyeva, S. (2023). Zamonaviy adabiyotda non-fictionning o‘ziga xosligi. Journal of Science-Innovative Research in

Uzbekistan, 1(1), 59–62.

7. Умаров, А. А. (2023). Использование аудиовизуальных средств на уроках по русскому языку. Научный Фокус,

1(7), 185–189.

8. Нурмаматов, Б. Б., & Миротин, О. Д. (2023, iyun). Роль литературы в эпоху цифровой революции. Proceedings

of International Conference on Modern Science and Scientific Studies, 2(6), 167–173.

9. Умаров, А. А., & Вохобов, Т. Т. (2023). Современные технологии преподавания русского языка как иностранного.

Научный Фокус, 1(7), 181–184.

10. Умаров, А. А. (2023, may). Оценка уровня владения русским языком в узбекских школах. International Scientific

Research Conference, 2(14), 130–134.

11. Шавилова, Н. (2024). Technologies in Teaching Russian Language in a Non-Linguistic University. Modern Science

and Research, 3(2), 230–234.

12. Оромидинова, Д. (2023). Интерпретация древнегреческих мифов в художественной литературе (на примере

мифа о Минотавре). Экономика и социум, (6-1(109)), 933–936.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Rus tilini o‘qitishda an’anaviy va audiovizual usullarning qiyosiy tahlili. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17411246