Maktabgacha ta’lim yoshdagi intellektida nuqsoni bo‘lgan bolalarning estetik muomala madaniyatini tarbiyalash
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17411229Ключевые слова:
Intellektida nuqsoni bo‘lgan bolalar, kattalar bilan muomala, xayrlashish, salomlashish, tarbiyachi namunasi, korreksion tarbiya, pedagogik ta’sir etish, hikoya, ertaklar, kundalik turmush, xulq-atvorАннотация
Maqolada intellektida nuqsoni bo‘lgan maktabgacha ta’lim yoshidagi bolalarda kundalik turmushda uchraydigan
muomala madaniyatiga o‘rgatish, estetik munosabat madaniyati asoslarini shakllantirish hamda intellektida nuqsoni
bo‘lgan bolalarning o‘ziga xos jihatlari yoritib berilgan
Библиографические ссылки
1. Ma’naviyat asoslari. – T.: Fan nashriyoti, 2000.
2. O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi. – T., 30-aprel 2023-yil.
3. Pulatova P. M. Oligofrenopedagogika. – T.: Ilm-Ziyo nashriyoti, 2023.
4. Pulatova P. M. Maxsus pedagogika (Oligofrenopedagogika). – T.: O‘qituvchi, 2023
Загрузки
Опубликован
2025-10-03
Выпуск
Раздел
Статьи
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Как цитировать
Maktabgacha ta’lim yoshdagi intellektida nuqsoni bo‘lgan bolalarning estetik muomala madaniyatini tarbiyalash. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17411229