Innovatsion ta’lim texnologiyalarini qo‘llashning nazariy asoslari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17411219Ключевые слова:
innovatsion ta’lim, pedagogik texnologiyalar, interfaol metodlar, raqamli ta’lim, kreativ fikrlash, kompetensiya, axborot-kommunikatsiya texnologiyalari, zamonaviy o‘qitish usullari, ta’lim sifati, nazariy asoslar.Аннотация
Ushbu maqolada innovatsion ta’lim texnologiyalarining mohiyati, ularning ta’lim jarayoniga ta’siri hamda
nazariy asoslari tahlil qilinadi. Ta’lim tizimini modernizatsiya qilish, o‘quvchilarda mustaqil fikrlash, kreativlik va kompetensiyalarni
shakllantirishda innovatsion yondashuvlarning o‘rni ochib beriladi. Shuningdek, interfaol metodlar, axborot-kommunikatsiya
texnologiyalari va raqamli platformalardan samarali foydalanishning ilmiy-nazariy tamoyillari yoritiladi. Maqola
ta’lim sifatini oshirish, pedagogik jarayonni takomillashtirish hamda zamonaviy o‘qitish usullarini joriy etish yo‘nalishida
nazariy asos bo‘lib xizmat qiladi
Библиографические ссылки
1. Бондаревская Р. С. Педагогическое проектирование в контексте инновационной образовательной деятельности
// Ж. Человек и образование. – М., 2009. – № 4. – С. 94–96.
2. Мухина С. А., Соловьёва А. А. Современные инновационные технологии обучения. – М.: “ГЭОТАР-Медиа”,
2008. – 43 с.
3. Сластенин В. А., Подымова Л. С. Педагогика: Инновационная деятельность. – М.: ИЧП Издательство Магистр,
1997. – С. 224.
4. Муслимов Н. А., Усмонбоева М. Ҳ., Сайфуров Д. М., Тўраев А. Б. Инновацион таълим технологиялари. – Т.:
“Саностандарт” нашриёти, 2015.
5. Rogers K. R. Творчество как усиление себя. – 2000.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.