Aqli zaif o‘quvchilarni ijtimoiy-maishiy kompetensiyasini shakllantirishning asosiy komponentlari va samarali omillari

Авторы

  • Dilfuza Anvarova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17411165

Ключевые слова:

ijtimoiy moslashuv, ijtimoiy-maishiy kompetensiya, ijtimoiy voqelik, korreksion ta’lim

Аннотация

Ijtimoiy moslashuvning obyektiv jarayoni shundan iboratki, inson hayoti davomida turli ijtimoiy guruhlar
va atrof-muhit (ota-onalar, do‘stlar va boshqalar) moslashish mexanizmlarini shakllantirishning uzluksiz jarayonida faol
ishtirok etadi. Sub’ektiv jarayon esa insonning ijtimoiy mavqeiga, jinsi yoki yosh xususiyatlariga emas, balki har bir shaxsning
qarashlari, e’tiqodlari va shaxsiy fazilatlariga bog‘liq bo‘ladi

Биография автора

  • Dilfuza Anvarova


    Nizomiy nomidagi O‘zbekiston Milliy pedagogika universiteti
    Oligofrenopedagogika kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. Социально-педагогические основы формирования культуры личности Кузбасского региона: материалы науч.-

практ. конф. (19–21 марта 1997 г.) / под ред. В.А. Поповой, Г.С. Паниной. Кемерово: Кемер. обл. ИУУ, 1997. – 389

с.

2. Социально-психологические требования к воспитанникам и воспитателям детских домов / Кутан Б.А. и др.

Курган: Изд-во Шадрин ПО “Исеть”, 1997. – 123 с. – (Серия “В помощь руководителям, специалистам детских

домов и школ-интернатов”).

3. Социально-педагогический портрет детского движения г. Пензы (из опыта работы образовательных учреждений)

/ Упр. образования администрации г. Пензы; составители В.М. Елелюшкина и др. Пенза: Упр. образования

администрации г. Пензы, 1998. – 35 с.

4. Стрельцов Ю.А. Социальная педагогика: учеб. пособие / Моск. гос. ун-т культуры. М.: МГУК, 1998. – 144 с.

5. Тараскина Г.С. Адаптирование младшего школьника к окружающему миру средствами искусства и культуры:

(13.00.01) / Рос. акад. образования, Исслед. центр эстет. образования. М., 1997. – 19 с.

6. Цукерман Г.А., Поливанова Н.К. Адаптационный период в школе. Рига, 1996. – 267 с.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Aqli zaif o‘quvchilarni ijtimoiy-maishiy kompetensiyasini shakllantirishning asosiy komponentlari va samarali omillari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17411165