O‘quvchilarda tanqidiy tafakkurni shakllantirish: zamonaviy pedagogik yondashuvlar va ularning samaradorligi

Авторы

  • Ma’mura Ostonova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17404373

Ключевые слова:

tanqidiy tafakkur, tanqidiy fikrlash, pedagogik yondashuvlar, ta’lim jarayoni, innovatsion metodlar, ta’lim texnologiyalari, analitik fikrlash, ta’lim strategiyalari, rivojlantiruvchi ta’lim, kognitiv rivojlanish

Аннотация

Ushbu maqolada tanqidiy tafakkur tushunchasi va uning nazariy asoslari tahlil qilinadi. Zamonaviy pedagogik
yondashuvlar, jumladan, interaktiv metodlar, Bloom taksonomiyasi hamda PISA yondashuvi orqali o‘quvchilarda
tanqidiy tafakkurni rivojlantirish yo‘llari ko‘rib chiqiladi. Maqolada tanqidiy tafakkurni shakllantirish va mustahkamlashda
samarali usullar hamda metodikalar muhokama qilinib, amaliy tajriba misollari, kuzatuvlar va tahlillar yordamida yondashuvlarning
amaliy ahamiyati yoritilgan. Tadqiqot natijalari ta’lim jarayonida tanqidiy tafakkur ko‘nikmalarini rivojlantirishda
zamonaviy pedagogik yondashuvlarning muhimligini tasdiqlaydi

Биография автора

  • Ma’mura Ostonova


    Samarqand davlat universiteti
    Intellektual tizimlar va komputer texnologiyalari
    fakulteti uslubchisi

Библиографические ссылки

1. Sobirov, M. (2017). Pedagogik psixologiya. Toshkent: “O‘qituvchi” nashriyoti.

2. Ergashev, F. (2019). Zamonaviy pedagogik texnologiyalar. Toshkent: “Akademiya” nashriyoti.

3. Islomov, I. (2020). Ta’limda tanqidiy fikrlashni rivojlantirish. Toshkent: “Fan va ta’lim” jurnali.

4. Qodirov, B. (2018). Ta’limda Bloomin taksonomiyasining ahamiyati. Toshkent: Pedagogika ilmiy maqolalar to‘plami.

5. Jalolov, S. (2021). Ta’lim va PISA baholash tizimi. Toshkent: “O‘zbekiston pedagogik jurnali”.

6. Karimova, D. (2019). O‘quvchilarda tanqidiy tafakkurni rivojlantirish metodlari. Toshkent: Oliy ta’lim muassasalari

uchun darslik.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

O‘quvchilarda tanqidiy tafakkurni shakllantirish: zamonaviy pedagogik yondashuvlar va ularning samaradorligi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17404373