Oliy oʻquv yurtlarida analitik kimyo fanini oʻqitishning samaradorlik koʻrsatkichlari

Авторы

  • Maftuna Umrbekova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17392099

Ключевые слова:

Samaradorlik, baholash, talabalar, ko‘rsatkichlar, darslar, fikrlash, ijodiy yondashuv

Аннотация

Oliy oʻquv yurtlarida analitik kimyo fanini oʻqitish samaradorligini baholashda iqtidorli va tahliliy fikrlovchi
talabalardan iborat kichik guruh ko‘rsatkichlari asos qilib olinadi. Ushbu ko‘rsatkichlar nafaqat bilim darajasini, balki tahlil
qilish, ijodiy yondashuvni qo‘llash hamda olingan nazariy bilimlarni amaliyotga tatbiq etish qobiliyatini ham o‘lchaydi

Биография автора

  • Maftuna Umrbekova


    Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti
    tayanch doktoranti

Библиографические ссылки

1. M. B. Ajieva. Ximiya oʻqitish metodikasi. – T.: Tafakkur avlodi nashriyoti, 2022. – 247 b.

2. Omonov H. T., Xoʻjayev N. X., Madyarova S. A. va Eshchonov E. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat.

Darslik. – Toshkent: Iqtisod-Moliya, 2009-y.

3. Pearson K. Contributions to the Mathematical Theory of Evolution. II. Skew Variation in Homogeneous Material. Philosophical

Transactions of the Royal Society A: Mathematical, Physical and Engineering Sciences, 1895, 186: 343–414.

Bibcode: 1895RSPTA.186..343P. doi:10.1098/rsta.1895.0010.

4. Aytoreev A. I., Umrbekova M. U. Oliy oʻquv yurtlarida “Analitik kimyo” fanini oʻqitish metodik tizimini takomillashtirishning

ahamiyati. Muǵallim hám uzliksiz bilimlendiriw. – Nukus, 2024, №6 (13.00.00. №6), 726–732-b.

5. Reymov Q. D., Artikov M. B., Aytoreev A. I., Bazarbayeva L. G. Oʻquvchilarning ijodiy faoliyati malakalarini shakllantirishning

samaradorlik koʻrsatkichlari. Fan va jamiyat. – Nukus, 2025, №1 (13.00.00. №1), 66–69-b.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Oliy oʻquv yurtlarida analitik kimyo fanini oʻqitishning samaradorlik koʻrsatkichlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17392099