Oliy oʻquv yurtlarida analitik kimyo fanini oʻqitishning samaradorlik koʻrsatkichlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17392099Ключевые слова:
Samaradorlik, baholash, talabalar, ko‘rsatkichlar, darslar, fikrlash, ijodiy yondashuvАннотация
Oliy oʻquv yurtlarida analitik kimyo fanini oʻqitish samaradorligini baholashda iqtidorli va tahliliy fikrlovchi
talabalardan iborat kichik guruh ko‘rsatkichlari asos qilib olinadi. Ushbu ko‘rsatkichlar nafaqat bilim darajasini, balki tahlil
qilish, ijodiy yondashuvni qo‘llash hamda olingan nazariy bilimlarni amaliyotga tatbiq etish qobiliyatini ham o‘lchaydi
Библиографические ссылки
1. M. B. Ajieva. Ximiya oʻqitish metodikasi. – T.: Tafakkur avlodi nashriyoti, 2022. – 247 b.
2. Omonov H. T., Xoʻjayev N. X., Madyarova S. A. va Eshchonov E. Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat.
Darslik. – Toshkent: Iqtisod-Moliya, 2009-y.
3. Pearson K. Contributions to the Mathematical Theory of Evolution. II. Skew Variation in Homogeneous Material. Philosophical
Transactions of the Royal Society A: Mathematical, Physical and Engineering Sciences, 1895, 186: 343–414.
Bibcode: 1895RSPTA.186..343P. doi:10.1098/rsta.1895.0010.
4. Aytoreev A. I., Umrbekova M. U. Oliy oʻquv yurtlarida “Analitik kimyo” fanini oʻqitish metodik tizimini takomillashtirishning
ahamiyati. Muǵallim hám uzliksiz bilimlendiriw. – Nukus, 2024, №6 (13.00.00. №6), 726–732-b.
5. Reymov Q. D., Artikov M. B., Aytoreev A. I., Bazarbayeva L. G. Oʻquvchilarning ijodiy faoliyati malakalarini shakllantirishning
samaradorlik koʻrsatkichlari. Fan va jamiyat. – Nukus, 2025, №1 (13.00.00. №1), 66–69-b.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.