Boshlangʻich sinf oʻquvchilarining tafakkurini rivojlantirishda interfaol metodlarning oʻrni
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17392093Ключевые слова:
boshlang‘ich ta’lim, tafakkur rivojlanishi, interfaol metodlar, faol o‘qitish, hamkorlik, muammoli ta’lim, kognitiv rivojlanish, bosqichma-bosqich fikrlash, aqliy operatsiyalar, pedagogik texnologiyaАннотация
Maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilari tafakkurini rivojlantirishda interfaol metodlarning o‘rni va ahamiyati
ilmiy-nazariy hamda amaliy jihatdan tahlil qilingan. Tafakkurning turli shakllari, boshlang‘ich maktab yoshidagi kognitiv
rivojlanish xususiyatlari, interfaol metodlarning turlari va ularning qo‘llanilishi chuqur o‘rganilgan. Tadqiqotda boshlang‘ich
ta’limda faol o‘qitish, hamkorlikka asoslangan metodlar, muammoli ta’lim, loyiha faoliyati va ularning aqliy rivojlanishga
ta’siri ko‘rsatib berilgan
Библиографические ссылки
1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining ta’lim sohasiga oid farmoyishlari. – T., 2017–2024.
2. Oʻzbekiston Respublikasi Xalq ta’limi tizimi Davlat ta’lim standartlari. – T., 2020.
3. Piaget J. The Psychology of Intelligence. – London: Routledge, 1950.
4. Vygotskiy L.S. Myshleniye i rech. – M.: Labirint, 1999.
5. Bruner J. The Process of Education. – Harvard University Press, 1960.
6. Davydov V.V. Teoriya razvivayushchego obucheniya. – M.: INTOR, 1996.
7. Muslimov N.A., Sayidahmedov N.S. Yangi pedagogik texnologiyalar. – T.: TDPU, 2015.
8. Qoronboyev X. Interfaol metodlar va ularni qo‘llash. – T.: O‘qituvchi, 2018.
9. Sharipova D. Boshlang‘ich sinflarda interfaol ta’lim. – T.: Fan, 2020.
10. Johnson D.W., Johnson R.T. Cooperative Learning. – Minnesota: Interaction Book Company, 2009.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.