Maktab biologiya ta’limida individuallashtirish texnologiyasidan foydalanish metodikasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17392007Ключевые слова:
individuallashtirish, biologiya taʼlimi, individual yondashuv, differentsiatsiya, shaxsga yoʻnaltirilgan taʼlim, oʻquv jarayoni, biologik bilimlar, metodika, pedagogik texnologiya, oʻquvchilarning qobiliyatiАннотация
Maqolada maktab biologiya taʼlimida individuallashtirish texnologiyasining nazariy asoslari, mazmuni,
shakllari va amaliy qo‘llanilishi kompleks tahlil qilingan. Individuallashtirish tushunchasi, uning zarurligi, biologiya fanining
o‘ziga xosliklari hamda turli qobiliyat va qiziqishga ega o‘quvchilarga individual yondashuv metodikasi ilmiy asoslangan.
Tadqiqotda biologiya darslarida differentsiatsiya qilingan topshiriqlar, individual taʼlim yo‘nalishlari, mustaqil ishni tashkil
etish, baholash tizimlari va samaradorlik ko‘rsatkichlari ko‘rsatilgan
Библиографические ссылки
1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti. Ta’lim sohasiga oid farmonlar. Toshkent, 2017–2024.
2. Oʻzbekiston Respublikasi. Davlat ta’lim standartlari. Toshkent: Maʼrifat, 2020.
3. Muslimov, N. A., & Sayidahmedov, N. S. Yangi pedagogik texnologiyalar. Toshkent: TDPU, 2015.
4. Unt, I. E. Individualizatsiya i differentsiatsiya obucheniya. Moskva: Pedagogika, 1990.
5. Gardner, H. Frames of Mind: The Theory of Multiple Intelligences. New York: Basic Books, 2011.
6. Tomlinson, C. A. The Differentiated Classroom: Responding to the Needs of All Learners. Alexandria: ASCD, 2014.
7. Vygotskiy, L. S. Pedagogicheskaya psikhologiya. Moskva: Pedagogika, 1991.
8. Rasulov, H. M., & Xudoyorov, Sh. Sh. Biologiya oʻqitish metodikasi. Toshkent: Oʻqituvchi, 2012.
9. Sharipova, G. B. Shaxsga yoʻnaltirilgan ta’lim texnologiyalari. Toshkent: Fan, 2018.
10. Kolb, D. A. Experiential Learning: Experience as the Source of Learning and Development. New Jersey: Prentice Hall,
1984.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.