Mantiqiy fikrlashni rivojlantiruvchi mashg‘ulotlarni tashkil etish bosqichlari mazmuni
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17391033Ключевые слова:
mantiqiy fikrlash, muammo, Montessori pedagogikasi, o‘quv materiallari, tafakkur jarayoni, individual yondashuv, pedagogik metodlarАннотация
Ushbu maqolada mantiqiy fikrlashni rivojlantiruvchi mashg‘ulotlarni tashkil etishning asosiy bosqichlari tahlil
qilingan. Maqolada mantiqiy fikrlashni rivojlantirish jarayonida o‘quvchilarga individual yondashuv va ularning faol ishtirokini
ta’minlashning ahamiyati ko‘rsatilgan. Shuningdek, bolalarning mantiqiy fikrlashini rivojlantirish uchun muammolarni
yechish, tahlil qilish va tafakkur jarayonlarini rag‘batlantirishga qaratilgan mashg‘ulot bosqichlari yoritilgan. Maktabgacha
ta’limda mantiqiy fikrlashni rivojlantiruvchi mashg‘ulotlarni tashkil etish bosqichlari ham tahlil qilingan. Ushbu maqolada
mantiqiy fikrlashni rivojlantirishda samarali metod va usullardan foydalanish hamda mashg‘ulotlarni tashkillashtirishning
muhim jihatlari batafsil yoritilgan
Библиографические ссылки
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 6-noyabrdagi “O‘zbekistonning yangi taraqqiyot davrida ta’lim-tarbiya
va ilm-fan sohalarini rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-6108-son Farmoni // Qonun hujjatlari ma’lumotlari
milliy bazasi, 07.11.2020-y., 06/20/6108/1483-son. https://lex.uz/docs/-5085999.
2. Berdaliyeva G. A. Maktabgacha ta’lim muassasalari nutq o‘stirish mashg‘ulotlarida bolalarni mustaqil fikrlashga
o‘rgatish metodikasini takomillashtirish: Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori dissertatsiyasi (PhD). – T.: 2019.
– 138 b.
3. Berdiyeva M. M. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida tarbiyalanuvchilarni pedagogik qo‘llab-quvvatlash asosida intellektual
imkoniyatlarini rivojlantirish: Pedagogika fanlari bo‘yicha falsafa doktori dissertatsiyasi (PhD). – T.: 2020. – 139 b.
4. To‘ychiyeva I. I. Maktabgacha ta’lim tashkilotlarida tayyorlov guruhi bolalarining fikrlash faolligini rivojlantirish: Pedagogika
fanlari bo‘yicha falsafa doktori dissertatsiyasi (PhD). – T.: 2020. – 139 b.
5. Haines A. M. The Totality of Montessori. – Montessori Australia Foundation, 2005. – P. 1–9. https://montessori.org.au
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.