Taʼlim tizimida deontologik yondashuvlarning pedagogik imoniyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17389305Ключевые слова:
deontologiya, axloq, etika, globallashuv, axloqiy me’yorlar, intellektual resurs, deontologik etika, kategoriya imperativi, Kant falsafasi, ijodiy takomillashuv, ob’ektiv dunyoqarashАннотация
Mazkur maqola ta’lim tizimida deontologik yondashuvlarning zarurati, o‘rni va ahamiyatiga bag‘ishlangan
bo‘lib, unda pedagogik jarayonda axloqiy me’yorlar, professional mas’uliyat, o‘qituvchining shaxsiy qadriyatlari hamda
deontologik etika tamoyillarining ta’siri yoritilgan. Shuningdek, maqolada Kant falsafasidagi kategoriya imperativi asosida
pedagogik deontologiyaning zamonaviy talqini tahlil qilinadi. Globallashuv sharoitida ta’lim tizimining intellektual resurs
sifatidagi o‘rni, ijodiy takomillashuv va ob’ektiv dunyoqarashni rivojlantirishdagi deontologik yondashuvlarning roli ilmiy
asosda ochib berilgan
Библиографические ссылки
1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2022-yil 28-yanvardagi “2022 – 2026-yillarga moʻljallangan Yangi Oʻzbekistonning
taraqqiyot strategiyasi toʻgʻrisida”gi PF–60-son Farmoni. https://lex.uz/docs/-5841063
2. Nazarova M. R. Pedagogik deontologiya asoslari. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2020.
3. Giddens A. Runaway World: How Globalisation is Reshaping Our Lives. – London: Profile Books, 1999.
4. Hasanboeva O. Pedagogik etika va deontologiya. – Toshkent: TDPU nashriyoti, 2021.
5. Kant I. Grundlegung zur Metaphysik der Sitten (The Groundwork of the Metaphysics of Morals). – Berlin: Akademie
Verlag, 1785.
6. Sultonova M. Aksiologik yondashuvlar asosida ma’naviy tarbiya tizimini takomillashtirish. – Toshkent: Ilm Ziyo, 2023.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.