Pedagogik amaliyotning boʻlajak oʻqituvchilar tayyorlash tizimidagi oʻrni
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17389255Ключевые слова:
pedagogik amaliyot, oʻqituvchilar tayyorlash, professional kompetensiya, nazariya va amaliyot, pedagogik mahorat, oʻquv jarayoni, staj, mentorlik, refleksiya, pedagogik faoliyatАннотация
Maqolada pedagogik amaliyotning bo‘lajak o‘qituvchilar tayyorlash tizimidagi o‘rni, ahamiyati, shakllari va
tashkil etish metodikasi ilmiy-nazariy hamda amaliy jihatdan tahlil qilingan. Pedagogik amaliyotning maqsadlari, vazifalari,
turlari va bosqichlari; nazariya va amaliyot aloqasi; professional kompetensiyalar shakllanishi; amaliyot jarayonini
boshqarish va baholash masalalari chuqur o‘rganilgan. Tadqiqotda zamonaviy pedagogik taʼlim talablari, xalqaro tajriba
va O‘zbekiston amaliyoti ko‘rsatilgan.
Библиографические ссылки
1. O‘zbekiston Respublikasi. “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonun. – Toshkent, 2020.
2. O‘zbekiston Respublikasi Oliy ta’lim, fan va innovatsiyalar vazirligi. Davlat ta’lim standartlari: Pedagogika yo‘nalishlari.
– Toshkent, 2021.
3. Muslimov N.A. O‘qituvchilarni tayyorlashning nazariy-metodologik asoslari. – Toshkent: Fan, 2012.
4. Kurbonov Sh.E. Pedagogik mahorat. – Toshkent: O‘qituvchi, 2015.
5. Abdullina O.A. Obshchepedagogicheskaya podgotovka uchitelya v sisteme vysshego pedagogicheskogo obrazovaniya.
– Moskva: Prosveshchenie, 1990.
6. Slastyonin V.A., Isaev I.F. Pedagogika. – Moskva: Akademiya, 2013.
7. Darling-Hammond L. Powerful Teacher Education: Lessons from Exemplary Programs. – San Francisco: Jossey-
Bass, 2006.
8. Korthagen F., Loughran J., Russell T. Developing Fundamental Principles for Teacher Education Programs. // Teaching
and Teacher Education, 2006.
9. Rasulov H., Sharipova G. Pedagogik amaliyot: nazariya va amaliyot. – Toshkent: TDPU, 2019.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.