Voleybol murabbiylarining innovatsion fikrlash qobiliyatini shakllantirish usullari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17379167Ключевые слова:
innovatsion fikrlash, kreativlik, pedagogik texnologiyalar, fanlararo integratsiya, raqamli ta’lim, kasbiy salohiyat, qaror qabul qilish, o‘quv jarayoni, sport ta’limiАннотация
Ushbu maqolada voleybol murabbiylarining innovatsion fikrlash qobiliyatini rivojlantirish usullari yoritilgan.
Tadqiqot davomida zamonaviy pedagogik texnologiyalar, fanlararo integratsiya va raqamli vositalardan foydalanishning
samaradorligi tahlil qilindi. Tajriba-sinov ishlari natijalari murabbiylarning ijodiy yondashuvi, qaror qabul qilish ko‘nikmalari
hamda kasbiy salohiyati sezilarli darajada oshganini ko‘rsatdi. Maqolada, shuningdek, voleybol ta’lim tizimida innovatsion
metodlarni joriy etish bo‘yicha amaliy tavsiyalar berilgan
Библиографические ссылки
1. Барчуков И. С. Физическая культура: методики практического обучения. Учебник. – “ Издательство”” Проспект”””,
2017.
2. Фирюлина А. В. Проведение конкурса юных инноваторов как средство формирования инженерного мышления
: дис. – 2017.
3. Губа В. Теория и методика спортивных игр. – ЛитРес, 2020.
4. Щербинина А. С. Совершенствование методики развития координационных способностей волейболисток
13-14 лет : дис. – 2020.
5. Сафаров Ю. С. Новые технологии обучения и современная методика программированного обучения //паёми.
– 1990. – С. 315.
6. Abduqahhorovich H. S. Effectiveness And Advantages Of Using Pedagogical Technologies In Teaching Sports //European
Journal of Humanities and Educational Advancements. – Т. 5. – №. 12. – С. 3-4.
7. Daminov I. A. Jismoniy madaniyatda matematika fanining o ‘rni: jismoniy rivojlanishni optimallashtirish uchun
bilimlarning integratsiyasi //dene tárbiyasí hám sport. – с. 61.
8. Mengliyev B. Advantages of sport in education //Multidisciplinary Journal of Science and Technology. – 2024. – Т. 4.
– №. 11. – С. 206-208.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.