Maktabgacha yoshdagi aqli zaif bolalarning fazoviy tasavvurlarini shakllantirish
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17378678Ключевые слова:
aqli zaif, fazoviy tasavvur, predmet, ko‘nikma, mo‘ljal olish, tana, qo‘l, old, orqaАннотация
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi aqli zaif bolalarning fazoviy tasavvurlarini shakllantirishda joyni
bilish, predmetlarning o‘ziga nisbatan fazoviy joylashuvini aniqlash, ko‘rsatilgan yo‘nalishda harakat qilish ko‘nikmalarini
rivojlantirish, vaziyatni tashkil etish hamda fazoda mo‘ljal olishni o‘rgatishda hayotiy vaziyatlardan foydalanish masalalari
yoritilgan. Shuningdek, aytilgan yo‘nalishda harakat qilish ko‘nikmalarini mustahkamlash yo‘llari ham ochib berilgan
Библиографические ссылки
1. Hamidova M., Ayupova M. Yu. Maktabgacha tarbiya maxsus metodikasi. – Toshkent: O‘zbekiston faylasuflari milliy
jamiyati, 2009.
2. Хамидова М. П., Исмаилова М. Ш. Специфика развития математического воображения умственно отсталых
детей дошкольного возраста // Science and Education. – 2022. – Т. 3. – № 4. – С. 1363–1368.
3. Khamidova M. P., Ziyodullayeva E. N. (2022). The Significance of Actual Play in Developing the Vocabulary of Preschool
Children with Mental Impairment. International Journal of Pedagogics, 2(12), 126–129. https://doi.org/10.37547/
ijp/Volume02Issue12-23
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.