Milliy tarbiyada raqamli vositalardan foydalanishning pedagogik imkoniyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17378080Ключевые слова:
milliy tarbiya, raqamli vositalar, pedagogik imkoniyatlar, innovatsion texnologiyalar, interaktiv metodlar, boshlang‘ich ta’lim.Аннотация
Ushbu maqolada milliy tarbiya jarayonida raqamli vositalardan foydalanishning pedagogik imkoniyatlari
keng yoritilgan. Raqamli texnologiyalar milliy qadriyatlarni o‘quvchilarga yetkazishda samaradorlikni oshirishi, ta’lim jarayonini
interaktiv va qiziqarli qilishi, shuningdek, oila–maktab–mahalla hamkorligini mustahkamlashdagi o‘rni ilmiy jihatdan
tahlil qilingan. Mahalliy va xorijiy tajribalar solishtirilib, raqamli vositalardan milliy tarbiyada foydalanish istiqbollari bo‘yicha
ilmiy va amaliy tavsiyalar ishlab chiqilgan.
Библиографические ссылки
1. Amonov, Sh. (2019). Milliy tarbiya metodikasi. Toshkent: Fan va texnologiya.
2. Forobiy, A.N. (1993). Fozil shahar aholisining qarashlari. Toshkent: Fan.
3. Ibn Sino. (1980). Donishnoma. Toshkent: G‘afur G‘ulom nomidagi adabiyot va san’at nashriyoti.
4. Karimov, I.A. (2008). Yuksak ma’naviyat – yengilmas kuch. Toshkent: Ma’naviyat.
5. Makarenko, A.S. (1977). Pedagogik poema. Moskva: Pedagogika.
6. Navoiy, A. (1983). Mahbub ul-qulub. Toshkent: G‘afur G‘ulom nomidagi adabiyot va san’at nashriyoti.
7. OECD. (2021). Digital Education Outlook. Paris: OECD Publishing.
8. O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti. (2021). “Raqamli ta’limni rivojlantirish to‘g‘risida”gi qaror. Toshkent.
9. Quronov, M. (2020). Pedagogik mahorat va tarbiya metodlari. Toshkent: O‘qituvchi.
10. Suxomlinskiy, V.A. (1982). Yurakni bolaga berish. Moskva: Pedagogika.
11. UNESCO. (2020). ICT in Education: A Global Perspective. Paris: UNESCO Publishing.
12. Xalilova, H.M. (2023). Boshlang‘ich ta’limda tarbiyaviy metodlarni takomillashtirish. Toshkent: Fan.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.