Montessori metodikasi va undagi bolalar sensomotorikasini rivojlantirishga doir tajribalar tahlili
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17378028Ключевые слова:
Montessori metodikasi, sensomotorika, bolaning rivojlanishi, sezgi, motorika, amaliy faoliyat, metodik tajriba.Аннотация
Mazkur maqolada Montessori metodikasining bolalar sensomotorikasini rivojlantirishdagi o‘rni va samaradorligi
tahlil qilingan. Sensomotorika – bolaning sezgi organlari va harakatlari uyg‘unligini ifodalovchi muhim psixologik-
pedagogik tushuncha bo‘lib, uning rivoji bolaning kognitiv, ijtimoiy va jismoniy salohiyatiga bevosita ta’sir ko‘rsatadi.
Maqolada Montessori muhitida olib borilgan tajribalar asosida sensomotor rivojlanishdagi ijobiy o‘zgarishlar, o‘ziga xos
metodik yondashuvlar va ularning pedagogik ahamiyati yoritilgan
Библиографические ссылки
1. Beruniy, Abu Rayhon. Ruhiyat va ta’lim-tarbiya haqida. – Toshkent, 1992. – 130 b.
2. Boboyeva, D. G. Tеvarak-atrofni o‘rganishda maktabgacha katta yoshdagi bolalarning bog‘lanishli nutqini rivojlantirish.
13.00.02. Ped. fan. nomzodi … diss. avtoreferati. – Toshkent, 2001. – 25 b.
3. Богуславская, З. М., Смирнова, Е. О. Развивающие игры для детей младшего дошкольного возраста. Книга для
воспитателей детского сада. – М.: Просвещение, 1991. – 206 с.
4. Венгер, Л. А. Педагогика способностей. – М.: Знание, 1973. – 117 с.
5. Выготский, Л. С. Психология развития человека. – М.: Изд-во Смысл; Эксмо, 2005.
6. Ковалев, А. Г. Психология личности. http://window.edu.ru/resource/179/76179/files/psichollichn.pdf
7. Forobiy, Abu Nasr. Fozil odamlar shahri. – Toshkent: Yangi asr avlodi, 2016. – 311 b.
8. Psixologiyadagi bilish jarayonini o‘rganishda falsafiy yondashuv – тема научной статьи по наукам об образовании.
Электронная библиотека КиберЛенинка. https://cyberleninka.ru/article/n/psixologiyadagi-bilish-jarayonini-o-rganishda-
falsafiy-yondoshuv
9. www.edu.uz
10. www.ziyonet.uz
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.