Didaktik o‘yinlar vositasida 2-sinf o‘quvchilarida bog‘lanishli nutq ko‘nikmalarini shakllantirishning pedagogik imkoniyatlari

Авторы

  • Gulayim Askarova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17351718

Ключевые слова:

nutq, bog‘lanishli nutq, didaktik o‘yin, boshlang‘ich ta’lim, nutqiy faollik, og‘zaki nutq, yozma nutq

Аннотация

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining bog‘lanishli nutq ko‘nikmalarini rivojlantirishda didaktik
o‘yinlardan foydalanish samaradorligi yoritiladi. Tadqiqot 2-sinf o‘quvchilari misolida olib borilgan bo‘lib, unda o‘yinli
metodlarning psixologik, pedagogik va lingvistik asoslari tahlil qilingan. Didaktik o‘yinlar yordamida ta’lim jarayonini interaktiv
va qiziqarli shaklda tashkil etish, o‘quvchilarning nutqiy faolligini oshirish, mantiqiy fikrlash va mustaqil ifoda ko‘nikmalarini
rivojlantirish imkoniyatlari amaliy tajribalar asosida o‘rganilgan

Биография автора

  • Gulayim Askarova


    Ajiniyoz nomidagi Nukus davlat pedagogika instituti,
    “Boshlang‘ich ta’lim” kafedrasi stajyori

Библиографические ссылки

1. Богуславская З. М. Развивающие игры для детей младшего школьного возраста / З. М. Богуславская, Е. О.

Смирнова. – М., 2011. – 207 с.

2. Ипполитова М. В. Игровые технологии для детей младшего школьного возраста. – М.: Просвещение, 2003. –

262 с.

3. Пиаже Ж. Психология интеллекта: [Пер.] / Жан Пиаже. – М.: Питер, 2003. – 191 с.

4. Rafiev A., Mahmudov N., Yuldashev I. Nutq madaniyati va davlat tilida ish yuritish. – Toshkent, 2013. – 144 b.

5. Raupova L. Nutq madaniyati // Darslik. – Toshkent: “Innovatsiya-Ziyo”, 2019. – 138 b.

6. Выготский Л. С. Педагогическая психология. – Москва: Педагогика-пресс, 1999. – 533 с.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Didaktik o‘yinlar vositasida 2-sinf o‘quvchilarida bog‘lanishli nutq ko‘nikmalarini shakllantirishning pedagogik imkoniyatlari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17351718