Didaktik o‘yinlar vositasida 2-sinf o‘quvchilarida bog‘lanishli nutq ko‘nikmalarini shakllantirishning pedagogik imkoniyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17351718Ключевые слова:
nutq, bog‘lanishli nutq, didaktik o‘yin, boshlang‘ich ta’lim, nutqiy faollik, og‘zaki nutq, yozma nutqАннотация
Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining bog‘lanishli nutq ko‘nikmalarini rivojlantirishda didaktik
o‘yinlardan foydalanish samaradorligi yoritiladi. Tadqiqot 2-sinf o‘quvchilari misolida olib borilgan bo‘lib, unda o‘yinli
metodlarning psixologik, pedagogik va lingvistik asoslari tahlil qilingan. Didaktik o‘yinlar yordamida ta’lim jarayonini interaktiv
va qiziqarli shaklda tashkil etish, o‘quvchilarning nutqiy faolligini oshirish, mantiqiy fikrlash va mustaqil ifoda ko‘nikmalarini
rivojlantirish imkoniyatlari amaliy tajribalar asosida o‘rganilgan
Библиографические ссылки
1. Богуславская З. М. Развивающие игры для детей младшего школьного возраста / З. М. Богуславская, Е. О.
Смирнова. – М., 2011. – 207 с.
2. Ипполитова М. В. Игровые технологии для детей младшего школьного возраста. – М.: Просвещение, 2003. –
262 с.
3. Пиаже Ж. Психология интеллекта: [Пер.] / Жан Пиаже. – М.: Питер, 2003. – 191 с.
4. Rafiev A., Mahmudov N., Yuldashev I. Nutq madaniyati va davlat tilida ish yuritish. – Toshkent, 2013. – 144 b.
5. Raupova L. Nutq madaniyati // Darslik. – Toshkent: “Innovatsiya-Ziyo”, 2019. – 138 b.
6. Выготский Л. С. Педагогическая психология. – Москва: Педагогика-пресс, 1999. – 533 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.