Aqli zaif bolalarga ta’lim jarayonida o‘yin faoliyatini shakllantirishning ahamiyati
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17351678Ключевые слова:
faoliyat, korreksion-rivojlantiruvchi, malaka, komponent, syujetli-rolli, ko‘nikmaАннотация
Ushbu maqolada O‘zbekiston Respublikasida maktabgacha ta’lim tizimini isloh qilish jarayoni, ayniqsa
alohida ta’lim ehtiyojiga ega bolalarni rivojlantirishda o‘yin faoliyatining o‘rni va ahamiyati yoritilgan. O‘yinning aqli zaif
bolalar psixik rivojlanishidagi tuzatuvchi va rivojlantiruvchi ahamiyati, ularning bilish, nutqiy, ijtimoiy va emotsional sohalarini
faollashtirishdagi roli tahlil qilingan. Maqolada o‘yin faoliyatining shakllanishiga to‘sqinlik qiluvchi omillar, shuningdek,
o‘yin orqali psixofizik rivojlanishni qo‘llab-quvvatlash imkoniyatlari ko‘rsatib o‘tilgan. Aqli zaif bolalar bilan olib boriladigan
tuzatish-tarbiyaviy ishlar tizimida o‘yinga o‘rgatish metodikasini ishlab chiqish va uni ta’lim jarayoniga integratsiya qilish
zarurligi ta’kidlanadi.
Библиографические ссылки
1. Oʻzbekiston Respublikasi maktabgacha taʼlim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasi. https://lex.uz/acts/-
4327235
2. Выготский Л.С. Вопросы детской (возрастной) психологии. Собр. соч., т.4. - М.: Педагогика, 1984. - С. 243-403.
3. Актуальные проблемы задержки психического развития детей / Под ред. К.С. Лебединской. - М.: Педагогика,
1982. – 440 с.
4. Cornelissen L. Teacher education and personal involvement //Инновационные процессы в коррекционной
педагогике. - СПб.: Изд-во ИРВ. 1998. - 31-35.
5. Баряева Л.Б., Зарин А.П. Обучение сюжетно-ролевой игре детей с проблемами интеллектуального развития:
Учебно-методическое пособие. - СПб.: Изд-во РГ11У им. А.И. Герцена; Изд-во “СОЮЗ”, 2001. - 416 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.