Intellektida kamchiligi bo‘lgan bolalarning ijtimoiylashuvida muloqotning shakllanish xususiyatlari
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17351662Ключевые слова:
muloqot, kommunikatsiya, aqliy zaiflik, bola, tarbiyachi, tahlilАннотация
Mazkur maqolada intellektida kamchiligi bo‘lgan bolalarning ijtimoiylashuvida muloqotning shakllanish
xususiyatlari tahlil qilingan. Unda muloqotning psixologiya fanida tutgan o‘rni, ijtimoiy psixologiya sohasi uchun ahamiyati
hamda intellektida nuqsoni bor bolalar muloqot jarayonida defektolog va tarbiyachilarning o‘rni masalalari yoritilgan.
Shuningdek, muloqot aktining tarkibiy tuzilmalari hamda muloqot va kommunikatsiya sohasida olimlar tomonidan olib
borilgan ilmiy izlanishlar tahlil qilingan.
Библиографические ссылки
1. Amirsaidova Sh.M., Eshtemirova M. Maktabgacha yoshdagi aqli zaif bolalar rivojlanish xususiyatlari. International
scientific journal of “Science and Innovation”. № 1, 2022.
2. Amirsaidova Sh.M Maktabgacha yoshdagi intellektida kamchiligi bo‘lgan bolalarning maktabga tayyorgarlik diagnostikasi.
Ta’lim, fan va innovatsiya 2024, 5-son.
3. Amirsaidova Sh.M. Oligofrenopsixologiya. – Toshkent, 2019.
4. Омарова П.О. Методика формирования навыков общения у умственно отсталых первоклассников. Научный
журнал “Известиya Российского госуdарственного пеdагогического университета им. А. И. Герцена”. – 2013.
№109.
5. Винникова Е.А., Глуховскаya С.А. Dошколная олигофренопсихология. –Минск, 2012.
6. Maxsudova M.A. Muloqot psixologiyasi (O‘quv qo‘llanma). – Toshkent, Turon-Iqbol, 2006
7. Nurkeldiyeva D. Maktabgacha оligofrenopedagogika. O‘quv qo‘llanma, Toshkent, 2022.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.