Eshitishda nuqsoni mavjud bolalarni nutqini shakllantirish metodikasi

Авторы

  • Z. N. Mamarajabova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17313908

Ключевые слова:

eshitishda nuqsoni mavjud bolalar, so‘zlashuv nutqi, mashqlar, dialogik nutq, suhbatlar, didaktik o‘yinlar, jonli muloqot, innovatsion texnologiyalar

Аннотация

Mazkur maqolada eshitishda nuqsoni mavjud bolalarning so‘zlashuv nutqini shakllantirish mazmuni yoritilgan.
So‘zlashuv nutqini rivojlantirish bo‘yicha olib boriladigan ish turlari tahlil qilingan

Биография автора

  • Z. N. Mamarajabova


    Nizomiy nomidagi O‘zMPU “Surdopedagogka va maxsus
    pedagogikaning klinik asoslari” kafedrasi professori, p.f.d.

Библиографические ссылки

1. Mamarajabova Z.N. Adabiy ta’lim jarayonida zaif eshituvchi o‘quvchilar nutqini rivojlantirish. Pedagogika fanlari doktori

dissertatsiyasi avtoreferati. – Toshkent: TDPU, 2020.

2. Mamarajabova Z.N. Ona tili o‘qitish maxsus metodikasi. – Toshkent, 2020.

3. Малофеев Н.Н. Специальное образование в России и за рубежом. – Москва, 1996. – 180 с.

4. Марщенок Т.А., Михайловская Л.В. Речевая культура сурдопедагога как элемент педагогического мастерства.

Материалы республиканской научно-практической конференции “Проблемы формирования профессиональной

компетентности дефектолога”. – Минск, 1997. – С. 18.

5. Назарова Н.М. Сурдопедагог: история, современность, проблемы, перспективы профессиональной подготовки.

– Москва: Педагогика, 1992. – 456 с.

Опубликован

2025-10-03

Как цитировать

Eshitishda nuqsoni mavjud bolalarni nutqini shakllantirish metodikasi. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(10). https://doi.org/10.5281/zenodo.17313908