Eshitishda nuqsoni mavjud bolalarni nutqini shakllantirish metodikasi
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17313908Ключевые слова:
eshitishda nuqsoni mavjud bolalar, so‘zlashuv nutqi, mashqlar, dialogik nutq, suhbatlar, didaktik o‘yinlar, jonli muloqot, innovatsion texnologiyalarАннотация
Mazkur maqolada eshitishda nuqsoni mavjud bolalarning so‘zlashuv nutqini shakllantirish mazmuni yoritilgan.
So‘zlashuv nutqini rivojlantirish bo‘yicha olib boriladigan ish turlari tahlil qilingan
Библиографические ссылки
1. Mamarajabova Z.N. Adabiy ta’lim jarayonida zaif eshituvchi o‘quvchilar nutqini rivojlantirish. Pedagogika fanlari doktori
dissertatsiyasi avtoreferati. – Toshkent: TDPU, 2020.
2. Mamarajabova Z.N. Ona tili o‘qitish maxsus metodikasi. – Toshkent, 2020.
3. Малофеев Н.Н. Специальное образование в России и за рубежом. – Москва, 1996. – 180 с.
4. Марщенок Т.А., Михайловская Л.В. Речевая культура сурдопедагога как элемент педагогического мастерства.
Материалы республиканской научно-практической конференции “Проблемы формирования профессиональной
компетентности дефектолога”. – Минск, 1997. – С. 18.
5. Назарова Н.М. Сурдопедагог: история, современность, проблемы, перспективы профессиональной подготовки.
– Москва: Педагогика, 1992. – 456 с.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.