Raqamli texnologiyalar yordamida oliy ta’lim sifatini oshirishda innovatsion yondashuvlar
DOI:
https://doi.org/10.5281/zenodo.17313631Ключевые слова:
raqamli texnologiyalar, oliy ta’lim, innovatsion yondashuvlar, axborot-kommunikatsiya vositalari, masofaviy ta’lim, elektron ta’lim resurslari, virtual laboratoriyalar, ta’lim samaradorligiАннотация
Ushbu maqolada raqamli texnologiyalar yordamida oliy ta’lim sifatini oshirishda innovatsion yondashuvlar
tahlil qilinadi. Zamonaviy axborot-kommunikatsiya vositalari va raqamli platformalarning ta’lim jarayoniga joriy etilishi
ta’lim samaradorligini oshirish, o‘quv jarayonini interaktiv va individual yondashuv asosida tashkil etish imkoniyatlarini
yaratadi. Maqolada ta’lim sifati va raqamli texnologiyalarning o‘zaro aloqasi, innovatsion usullar, masofaviy ta’lim, elektron
resurslar va virtual laboratoriyalar kabi zamonaviy yechimlar ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, innovatsion yondashuvlarning
oliy ta’limdagi amaliy qo‘llanilishi va uning afzalliklari muhokama qilinadi.
Библиографические ссылки
1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining ““Raqamli Oʻzbekiston – 2030” strategiyasini tasdiqlash va uni samarali
amalga oshirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida. PF-6079, 2020-yil 5-oktabr. https://lex.uz/ru/docs/-5030957
2. Bates T. Teaching in a Digital Age: AI, Blockchain, and Robots. 2020.
3. Siemens G. Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age. 2008.
4. Olimov Sh., Samiyeva Sh., Aslanova N., Ro‘ziyev F. Innovatsion ta’lim texnologiyalari va metodlari. – Buxoro, 2022.
5. Xoliqov A. Raqamli sxemotexnika. 2007 (2023-yil nashri).
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Copyright (c) 2025 MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.