Pedagogik modellashtirishning o‘ziga xos jihatlari va nazariy asoslari

Авторы

  • A’zamjon Sharipov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17248095

Ключевые слова:

modellashtirish, nazariya, pedagogika, metod, shakllantirish, dizayn, rejalashtirish

Аннотация

Ushbu maqolada pedagogik modellashtirishning nazariy asoslari, uning mohiyati va samaradorligi tahlil
qilinadi. Modellashtirish ilmiy tadqiqot usullaridan biri sifatida pedagogikada keng qo‘llanadi. Mazkur usul integrativ xususiyatga
ega bo‘lib, empirik va nazariy jihatlarni uyg‘unlashtirishga imkon yaratadi. Bunda pedagogik obyektni o‘rganish
jarayonida mantiqiy tuzilmalar va ilmiy abstraksiyalarni shakllantirish tajriba bilan birlashtiriladi

Биография автора

  • A’zamjon Sharipov


    Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy universiteti
    Harbiy tayyorgarlik o‘quv markazi katta o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. Beruniy A.R. Tanlangan asarlar. – T.: Fan, 1995. – № 1. – B. 572.

2. Sharopova Z.F. Ta’lim texnologiyalari. – Toshkent, 2019. – 14-bet.

3. Ishmuxamedov R.J. Innovatsion texnologiyalar yordamida ta’lim samaradorligini oshirish yo‘llari. – Toshkent, 2004.

4. Azizxodjaeva N.N. Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat. – T.: Cho‘lpon, 2005.

5. Ochilov M. Yangi pedagogik texnologiyalar. – Qarshi: Nasaf, 2000.

6. Yo‘ldoshev J.G‘., Usmonov S. Ilg‘or pedagogik texnologiyalar. – T.: O‘qituvchi, 2004.

7. Bespalko V.P. Pedagogika i progressivnye texnologii obucheniya. – M., 2005. – 336 b.

8. Talyzina N.F. Pedagogicheskaya psixologiya. 7-e izd. – M.: Izdatelskiy tsentr “Akademiya”, 2009. – 288 s

Опубликован

2025-09-02

Как цитировать

Pedagogik modellashtirishning o‘ziga xos jihatlari va nazariy asoslari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(9). https://doi.org/10.5281/zenodo.17248095