O‘zbek xalq dostonlarini interfaol usullar yordamida o‘qitish

Авторы

  • Yulduz Nurjanova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17245674

Ключевые слова:

xalq dostonlari, interfaol ta’lim, adabiyot o‘qitish, madaniy meros, kompetensiyaviy yondashuv, milliy g‘oya, innovatsion metodlar

Аннотация

Mazkur maqolada o‘zbek xalq dostonlarini umumta’lim maktablari, akademik litseylar va oliy ta’lim muassasalarida
interfaol usullar asosida o‘qitishning muammolari, uslublari va imkoniyatlari tahlil qilinadi. Xalq dostonlarining
tarbiyaviy, estetik va tarixiy ahamiyati, ularni o‘quvchilarga zamonaviy metodlar orqali yetkazishning pedagogik yondashuvlari
yoritiladi. Amaliy dars ishlanmalari, tajribada qo‘llanilgan metodlar hamda o‘quvchilarning faolligini oshirishga
qaratilgan tavsiyalar asosida ilmiy-nazariy mulohazalar ilgari suriladi

Биография автора

  • Yulduz Nurjanova


    Berdaq nomidagi Qoraqalpoq davlat universiteti
    O‘zbek tili va adabiyoti kafedrasi o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. O‘zbek xalq og‘zaki ijodi. – T.: “O‘qituvchi”, 2010.

2. Qosimov Sh., Xudoyberganov G. Adabiy matnni tahlil qilish asoslari. – T.: “Fan”, 2009.

3. Karimova Z. Innovatsion ta’lim texnologiyalari. – T.: “Yangi asr avlodi”, 2015.

4. Rasulova M. Adabiyot darslarida interfaol metodlar. – T.: TDPU, 2021.

5. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Yangi O‘zbekiston maktabi” konsepsiyasi, 2022-yil

Опубликован

2025-09-02

Как цитировать

O‘zbek xalq dostonlarini interfaol usullar yordamida o‘qitish. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(9). https://doi.org/10.5281/zenodo.17245674