Pedagogik texnologiyalar zamonaviy o‘quv jarayonining muhim omili sifatida

Авторы

  • Ne’mat Kazakov Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17245633

Ключевые слова:

ta’lim, pedagog, didaktika, metodologiya, ta’lim-tarbiya, ta’lim tizimi, pedagogik texnologiya, texnologik yondashuv, interfaol metodlar, axborot-kommunikatsiya

Аннотация

Mazkur maqolada pedagogik texnologiyalarning zamonaviy ta’lim jarayonidagi o‘rni va ahamiyati yoritilgan.
Ta’lim samaradorligini oshirish, o‘quvchilarning mustaqil va ijodiy fikrlash qobiliyatini rivojlantirish hamda zamonaviy
o‘qitish metodlarini tatbiq etish orqali o‘quv jarayonini yuqori sifat darajasiga olib chiqish imkoniyatlari tahlil qilingan. Pedagogik
texnologiyalarni qo‘llash ta’lim jarayonida interfaol metodlardan, axborot-kommunikatsiya vositalaridan va innovatsion
yondashuvlardan foydalanishni nazarda tutadi. Shuningdek, maqolada o‘qituvchi va talaba hamkorligini rivojlantirish,
ta’limning shaxsga yo‘naltirilganligi hamda kompetensiyaviy yondashuvning ustuvor jihatlari ochib berilgan

Биография автора

  • Ne’mat Kazakov


    Mirzo Ulug‘bek nomidagi O‘zbekiston Milliy universiteti
    Harbiy tayyorgarlik o‘quv markazi katta o‘qituvchisi

Библиографические ссылки

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 29-oktyabrdagi “Ilm-fanni 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini

tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF-6097-son Farmon.

2. O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida” Qonuni, 2020-yil 23-sentabrdagi O‘RQ-637-son.

3. Sharopova Z.F. Ta’lim texnologiyalari. – Toshkent, 2019. – 14-bet.

4. Ishmuxamedov R.J. Innovatsion texnologiyalar yordamida ta’lim samaradorligini oshirish yo‘llari. – Toshkent, 2004.

5. Azizxodjaeva N.N. Pedagogik texnologiya va pedagogik mahorat. – Toshkent: Cho‘lpon, 2005.

6. Ochilov M. Yangi pedagogik texnologiyalar. – Qarshi: Nasaf, 2000.

7. Yo‘ldoshev J.G‘., Usmonov S. Ilg‘or pedagogik texnologiyalar. – Toshkent: O‘qituvchi, 2004

Опубликован

2025-09-02

Как цитировать

Pedagogik texnologiyalar zamonaviy o‘quv jarayonining muhim omili sifatida. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(9). https://doi.org/10.5281/zenodo.17245633