Maktabgacha ta’lim sohasida inson resurslarini rejalashtirishning ahamiyati va mehnat bozori tendensiyalari tahlili

Авторы

  • N. Sh. Miryusupova Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17245601

Ключевые слова:

inson resurslarini rejalashtirish, strategiya, o‘qitish, mehnat bozori tendensiyalari, malaka oshirish, uzluksiz kasbiy rivojlantirish.

Аннотация

Ushbu maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida inson resurslarini rejalashtirish masalalari hamda
mehnat bozori tendensiyalari tahlil qilingan. Kadrlar siyosati, pedagoglarning malaka darajasi, kadrlar ehtiyoji tahlili va
bugungi mehnat bozoridagi talablar asosida ta’lim sifatini oshirishga qaratilgan strategik yondashuvlar ishlab chiqilgan.
Ilmiy asoslangan rejalashtirish modellari orqali maktabgacha ta’lim tizimida barqaror rivojlanishga erishish imkoniyatlari
ko‘rsatilgan.

Биография автора

  • N. Sh. Miryusupova


    Maktabgacha ta’lim tashkilotlari direktor va mutaxassislarini
    qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish instituti dotsenti

Библиографические ссылки

1. O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2024-yil 21-iyundagi “Maktabgacha va maktab ta’limi tashkilotlari xodimlarini

uzluksiz kasbiy rivojlantirish tizimini takomillashtirish bo‘yicha qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida” PQ-231-son

qarori.

2. O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2024-yil 20-dekabrdagi “Maktabgacha va maktab ta’limi xodimlarining

uzluksiz kasbiy rivojlantirish tizimini takomillashtirish to‘g‘risida” VMQ-867-son qarori.

3. Azlarova M. M. Inson resurslarini boshqarish: o‘quv qo‘llanma. – O‘zbekiston Respublikasi Oliy va o‘rta maxsus ta’lim

vazirligi. – T.: Iqtisodiyot, 2019. – 207 b.

4. Qosimova D. S., Nazarova G. G., Salixova N. M., Ismailova N. S. Inson resurslarini boshqarish: Darslik. – T.: TDIU,

2011.

5. Kartashova L. V. Upravleniye chelovecheskimi resursami: Uchebnik. – M.: INFRA-M, 2014.

6. YUNESKO. (2019). Early Childhood Care and Education (ECCE): Building the Foundations of Learning. Paris.

7. European Commission. (2018). DigComp 2.1: The Digital Competence Framework for Citizens with Eight Proficiency

Levels and Examples of Use. Luxembourg: Publications Office of the European Union

Опубликован

2025-09-02

Как цитировать

Maktabgacha ta’lim sohasida inson resurslarini rejalashtirishning ahamiyati va mehnat bozori tendensiyalari tahlili. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(9). https://doi.org/10.5281/zenodo.17245601