Boshlang‘ich sinf ona tili darslarida oʻquvchilarning yozuv malakasini oshirish yoʻllari

Авторы

  • Barno Boltayeva Автор

DOI:

https://doi.org/10.5281/zenodo.17235326

Ключевые слова:

boshlangʻich sinf, boshlangʻich ta’lim, yozuv, yozuv malakasi, harf shakli, chiroyli yozuv, imloviy savodxonlik

Аннотация

Boshlangʻich sinflarda yozuv malakasi – bu harflarning toʻgʻri shaklini oʻrganish, ularni bir-biriga bogʻlab,
xatolarsiz chiroyli va oʻqiladigan yozuvni hosil qila olishdan iboratdir. Bu jarayonda oʻquvchi har bir harfning tuzilishi va
yozilishini oʻrganadi, tasavvur hosil qiladi, oʻqituvchi esa oʻquvchilarning toʻgʻri yoki xato yozganini aniqlab, tuzatishi kerak
boʻladi.

Биография автора

  • Barno Boltayeva


    JDPU Boshlang‘ich ta’lim nazariyasi va
    metodikasi kafedrasi dotsenti, f.f.d.(PhD)

Библиографические ссылки

1. Azimov Y.Y., Qo‘ldoshev R.A. Husnixatga o‘rgatishning amaliy asoslari (Metodik qo‘llanma). Toshkent: Turon Zamin

Ziyo nashriyoti, 2017. – 132 b.

2. Azimov Y., Qo‘ldoshev R. Husnixatga o‘rgatishning amaliy asoslari. GlobeEdit, 2020.

3. Azimov Y., Qo‘ldoshev R. Husnixatga o‘rgatishning amaliy asoslari (Metodik qo‘llanma). GlobeEdit, 2020. – 141 b.

4. Qo‘ldoshev R. Sinf chapaqay o‘quvchilarining maktabga moslashishi davridagi pedagogik yordamning mazmuni //

Pedagogik mahorat, 2020.

Опубликован

2025-09-02

Как цитировать

Boshlang‘ich sinf ona tili darslarida oʻquvchilarning yozuv malakasini oshirish yoʻllari. (2025). MAKTABGACHA VA MAKTAB TA’LIMI JURNALI, 3(9). https://doi.org/10.5281/zenodo.17235326